تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819182982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان : کیفیت اجرای اردوهای راهیان نور از اصل آن مهمتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار اصفهان : کیفیت اجرای اردوهای راهیان نور از اصل آن مهمتر است اصفهان-ایرنا- استاندار اصفهان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور از کارهای ارزشی و اثرگذار برای جوانان و نوجوانان است، گفت: پرداختن به کیفیت اجرای این اردوها از اصل اجرای آن مهمتر خواهد بود.


به گزارش روز سه شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور آیت الله طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان برگزار شد به چگونگی اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و افزایش نظارت و کیفیت بخشی به مدارس هیات امنایی پرداخت.
وی با اشاره به چگونگی برگزاری اردوهای راهیان نور، گفت: باید امنیت جانی دانش آموزان به شکل کامل در این اردوها مد نظر قرار گیرد و دقت لازم به عمل آید.
زرگرپور با تاکید بر اینکه باید از رانندگان ماهر و با اخلاق برای اعزام دانش آموزان استفاده شود، گفت: آداب و رفتار رانندگان و نوع برخورد آنان با دانش آموزان در روحیه ی آنان اثرگذار خواهد بود.
استاندار اصفهان افزود: پرداختن به کیفیت اجرای این برنامه ها از اصل اجرای آن مهمتر خواهد بود.
رسول زرگرپور با تاکید بر افزایش نظارت و کیفیت بخشی به مدارس هیات امنایی، گفت: شورای آموزش و پرورش این اجازه را به اداره کل آموزش و پرورش می دهد که در قالب یک تفاهم نامه با انجمن اولیا و مربیان مدارس هیات امنایی تا سقف پنج درصد از درآمد آنان را وصول کند و برای نظارت کیفیت بخشی و فعالیت های فوق برنامه هزینه کند.
آیت اله طباطبایی نژاد نیز شورای آموزش و پرورش را به لحاظ ارتباط منطقی با مقوله ی فرهنگ و از طرفی پیچیدگی انسان، دارای اهمیت مضاعف دانست.
وی بر همکاری همه دستگاهها و نخبگان با این شورا تاکید کرد.
در این جلسه مقرر شد گزارش راهیان نور و میزان اعتبار مورد نیاز آن برای معاونت برنامه ریزی ارسال شود وهمچنین در این جلسه افزایش نرخ دریافتی از داوطلبان امتحانات آزاد نیز برای امکان برگزاری تصویب شد.
8114/ 546


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن