تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819905435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمید رزم پور سرپرست جدید بخشداری فین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حمید رزم پور سرپرست جدید بخشداری فین شد بندرعباس – ایرنا - حمید رزم پوربه عنوان سرپرست جدید بخشداری فین از توابع شهرستان بندرعباس شد.


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بندرعباس سه شنبه در مراسم تودیع بخشدار فین ومعارفه سرپرست بخشداری فین ، مسئولیت ها را به عنوان فرصتی برای سازندگی ، پیشرفت ، توسعه و خدمت به مردم دانست.
علی نیکویی افزود: باید با بصیرت، همدلی و تمام وجود درصدد رفع مشکلات مردم و خدمتگذاری شایسته به آنان باشیم.
وی اظهار داشت: سیاست های دولت تدبیر و امید بر مبنای اجرای طرح هایی برای رکود از اقتصاد بوده واکنون تغییرات مثبتی به وجود آمده و تحرکات جامعه به سمت رونق اقتصادی پیش می رود .
وی بیان کرد: در مسیر خدمتگذاری به صاحبان نظام اسلامی باید ولایتمداری و راه شهدا را سرلوحه کارمان قرار داده و از فرصت بدست آمده به نحو مطلوب در راستای رضایت خاطر مردم نهایت استفاده را داشته باشیم.
در این مراسم از زحمات "حسین فینی" در دوران تصدی مسوولیت بخشداری فین تقدیر و "حمید رزم پور" را به عنوان سرپرست بخشداری فین معرفی شد.
بخش فین در60کیلومتری شمال بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.ک/3
8144/668


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن