تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820302332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صهیونیستی بودن شرکت فیلیپ موریس در دولت قبلی رد شده بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک منبع آگاه: صهیونیستی بودن شرکت فیلیپ موریس در دولت قبلی رد شده بود تهران - ایرنا - یک منبع آگاه اعلام کرد: وزارت امور خارجه دولت های نهم و دهم نیز موضوع صهیونیستی بودن شرکت فیلپ موریس را رد کرده بود.


این منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: در سال 1386 و در دولت نهم، وزارت امور خارجه در نامه ای رسمی اعلام کرده بود مدرکی دال بر صهیونیستی بودن شرکت فیلپ موریس موجود نیست.
وی افزود: در دولت دهم و در سال 1390 نیز وزارت خارجه در مکاتبه ای رسمی اعلام کرد وابستگی شرکت مزبور به صهیونیست ها محرز نشده است.
این منبع آگاه تاکید کرد: پس از اصلاحیه قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین توسط مجلس شورای اسلامی، کمیته ای ویژه برای تشخیص صهیونیستی بودن شرکت ها تشکیل شده و مبنای تشخیص این کمیته است.
وی گفت: این کمیته هم در شهریورماه 93 رسما اعلام کرده که دلیلی برای صهیونیست بودن شرکت فیلیپ موریس وجود ندارد.
این منبع آگاه افزود: با توجه به قانون، ملاک تشخیص صهیونیستی بودن، وزارتخانه های امور خارجه، اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت نیست بلکه کمیته ای است که طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی (تبصره یک ماده 8 قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین)تشکیل شده و نظر نهایی این کمیته، قانونی و ملاک است.
وی در پایان اظهار داشت: قاچاق گسترده سیگار مارلبرو سود هنگفتی طی سال ها نصیب قاچاقچیان کرده است و قطعا واردات رسمی این سیگار منافع آنان را قطع خواهد کرد.
گفتنی است، در پی صدور مجوز برای تولید سیگار مارلبرو در ایران از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برخی مدعی شدند که سهام شرکت یادشده متعلق به صهیونیست هاست.
اقتصام(4) 1574**1558


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن