تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روستاییان با تشکیل تعاونی از خدمات دولت برای طرح های تولیدی بهره مند می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روستاییان با تشکیل تعاونی از خدمات دولت برای طرح های تولیدی بهره مند می شوند گنبدکاووس - ایرنا - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: روستاییان با تشکیل تعاونی و یا شرکت های سهامی خاصی می توانند از خدمات دولت برای اجرای پروژه های تولیدی و توسعه روستایی بهره مند شوند.


به گزارش ایرنا، ابوالفضل رضوی که در قالب سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان سفر کرده است، شامگاه دوشنبه در شهرستان کلاله در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دولت برای اجرای طرح های تولیدی در روستاها و مناطق محروم، تسهیلات بانکی با نرخ بازپرداخت چهار درصد در نظر گرفته که دوره بازپرداخت آن 10 سال است.
وی گفت: روستاییان با تشکیل تعاونی و یا شرکت های سهامی خاصی می توانند از خدمات دولت برای اجرای پروژه های تولیدی و توسعه روستایی بهره مند شوند.
رضوی تاکید کرد: در صورت آمادگی روستاییان، دولت برای پرداخت تسهیلات مذکور از آمادگی کامل برخوردار است.
به گفته وی، سرمایه گذاران برای شهرهای کمتر از 20 هزار نفر جمعیت نیز برای اجرای طرح های تولیدی از وام با بهره 12 درصد با وثیقه ملکی بهره مند خواند شد.
معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری با بیان این که برای ابلاغ سلام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری به مردم منطقه و نیز بررسی مشکلات مردم به شهرستان کلاله سفر کرده است، افزود: این شهرستان به لحاظ داشتن مردمی خوب و مومن، ظرفیت ها و قابلیت های بالای منطقه مورد توجه دولت است.
رضوی شنیدن مشکلات مردم و بررسی امکانات و ظرفیت ها و درخواست های مطرح شده از سوی مسوولان کلاله و انعکاس آن به رییس جمهوری را از اهداف سفر خود به این شهرستان برشمرد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به توانمندی کشاورزی شهرستان کلاله اشاره کرد و گفت: بیش از 70 درصد جمعیت این شهرستان را روستاییان تشکیل می دهند که متاسفانه آن گونه که نظام می خواهد در وضعیت مطلوبی زندگی نمی کنند.
رضوی ابزار امیدواری کرد با پیگیری های دولت در جریان سفر به استان گلستان تا 1.5 سال آینده شاهد تحولات اساسی در روستاهای شهرستان کلاله باشیم.
رییس جمهوری و اعضای هیات دولت از امروز مهمان مردم استان گلستان در شمال کشور هستند.
شهرستان کلاله با 110 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
/7478/622/2025


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن