تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798585870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم بهره مندی بیشتراز فناوری اطلاعات در ارایه خدمات بیمه ای و درمانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی در بندرعباس تأکید کرد: لزوم بهره مندی بیشتراز فناوری اطلاعات در ارایه خدمات بیمه ای و درمانی خبرگزاری پانا: رییس هیأت سازمان مدیره تأمین اجتماعی بر لزوم بهره گیری بیشتر از فناوری اطلاعات در روند ارایه خدمات بیمه ای و درمانی، گفت: بیمارستان خلیج فارس به عنوان یکی از مراکز ملکی حوزه درمان تأمین اجتماعی می تواند به پایگاهی برای توریسم درمانی تبدیل شود.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲ آذر ساعت 17:58



به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر عباس کبریایی زاده در نشست شورای اداری مشترک بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: رویکرد هیأت مدیره بر استفاده بیشتر از اصول مدیریت و استفاده بهینه از منابع تأکید دارد که در مقدمه بودجه سال 93 تمرکز مجموعه مدیریت سازمان بر این بوده که به سمت انضباط مالی و اداری، همچنین چابکی و پاسخگویی حرکت کنیم.  
وی ادامه داد: سازمان تأمین برخواسته از نیروی کار است و زمانی این سازمان نقش آفرینی بهتری دارد که ما در کشور تولید و فعالیت داشته باشیم؛ به تعبیر دیگر چون این سازمان خادم نیروی کار است، پس وظیفه اش به نوعی تقدس پیدا می کند.  
کبریایی زاده با تأکید بر رعایت امانتداری اندوخته های نیروی کار در سازمان تأمین اجتماعی گفت: شرط بقای این سازمان بر رضایت مشتریان یعنی کارگران، نیروهای کار، کارفرمایان و حتی نیروهای درون سازمانی استوار است.  
وی مقدمه بودجه سال 93 سازمان تامین اجتماعی را به عنوان نقشه راه سال های آتی قلمداد کرد و گفت: در این مقدمه تأکید شده که سازمان باید استراتژی محور، دارای هدف و برنامه باشد. از سوی دیگر نقطه شروع برنامه ریزی نیز ارزش های محوری همچون رضایتمندی مشتری، کیفیت، پاکدستی، پاسخگویی و شفافیت است.  
رییس هیأت سازمان مدیره تأمین اجتماعی همچنین بر ضرورت استفاده از علوم نوین از جمله فناوری اطلاعات در سازمان تأکید کرد و افزود: این ابزار می تواند بهرو وری نیروکار و منابع را افزایش دهد. به عنوان مثال استان هرمزگان که مسافت مناطق سکونتگاهی آن از مرکز فاصله قابل توجهی دارد و شرایط آب و هوایی خاصی نیز در این استان حاکم است، هر چه مراجعات حضوری مردم را به شعب کمتر کنیم، مثمر ثمر خواهد بود.  
وی بر لزوم توسعه فناوری اطلاعات در ارایه خدمات بیمه ای و درمانی و افزایش مشاوره های تلفنی و اینترنتی در استان هرمزگان تأکید کرد و گفت: بیمارستان خلیج فارس به عنوان یکی از مراکز ملکی حوزه درمان تأمین اجتماعی می تواند به پایگاهی برای توریسم درمانی تبدیل شود.  
کبریایی زاده همچنین از الکترونیکی شدن نسخه های پزشکی در آینده خبر داد و بیان کرد: با اجرای این طرح فرآیندهای درمانی و مالی به شکل الکترونیک انجام خواهد شد.  
در ابتدای این نشست "سید فاضل حیدری بلوکی" مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان ضمن تشریح جاذبه ها و فرصت های سرمایه گذاری در این استان گفت: صنعت نفت و گاز از جمله فرصت هایی است که سازمان تأمین اجتماعی در این زمینه سرمایه گذاری کرده است.  
وی از وجود بندر شهید رجایی در هرمزگان به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور سخن به میان آورد و افزود: این بندر باعث شده تا موقعیت استان را خاص تر کند. از سوی دیگر وجود بیش از 70 بندر تجاری و صیادی نیز به عنوان فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری به شمار می روند.  
حیدری از برخورداری هرمزگان همچنین به پیشرفت های این استان در صنعت فولاد اشاره کرد و در ادامه دو منطقه آزاد قشم و کیش را به عنوان مناطقی مساعد برای توسعه توریسم درمانی توصیف کرد.  
مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این اداره کل طی یکسال گذشته، از فعالیت بیش از 28 واحد فعال تأمین اجتماعی در قالب شعب اصلی، كارگزاری و اقماری خبر داد و گفت: بالغ بر 830 هزار نفر از جمعیت یک و نیم میلیون نفری هرمزگان زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی قرار دارند که 52 درصد از کل جمعیت استان را شامل می شود.  
وی ضریب پشتبانی بیمه ای را در استان هرمزگان 13.5 درصد عنوان و تصریح کرد: این رقم در مقایسه با میانگین کشوری(6.3 درصد) دارای وضعیت بسیار مناسبی است.  
حیدری از وجود 23 هزار کارگاه فعال اقتصادی در استان خبر داد و افزود:50 درصد کارگاه ها زیر پوشش خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این رقم تا پایان آذرماه به 70 درصد و تا پایان سال جاری به بالای 90 درصد خواهد رسید.  
به گفته وی، یکهزار و 105 نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان از خدمات تأمین اجتماعی استفاده می کند.  
مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان از پرداخت بالغ بر 143 میلیارد تومان تعهدات بلند مدت و افزون بر 5.5 میلیارد تومان تعهدات کوتاه مدت طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.  
وی در پایان نیز به بیان راهکارهایی برای مسکن کارکنان در جزایر کیش و قشم و لزوم احداث اماکن تفریحی و ورزشی برای کارکنان در مرکز استان خبر داد.  
دکتر "کامیار وثوقی" مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان نیز در این جلسه از فعالیت 9 مرکز درمان مستقیم شامل بیمارستان، پلی کلینیک، درمانگاه در این استان خبر داد و گفت: در مرکز استان هرمزگان تنها یک بیمارستان ملکی به نام "خلیج فارس" با ظرفیت مصوب 300 تخت به بیمه شدگان خدمات دهی می کند.  
وی از همکاری 646 مرکز در بخش درمان غیر مستقیم طرف قراراداد با سازمان تأمین اجتماعی در هرمزگان خبر داد و افزود: ظرفیت تخت بیمارستانی با لحاظ 24 بیمارستان طرف قرارداد و احتساب مراکز درمانی ملکی در مجموع بیش از یکهزار و 760 تخت می باشد.  
وثوقی اضافه کرد: 9 درصد از کل ظرفیت تخت بیمارستانی استان متعلق به تأمین اجتماعی است که با بهره گیری از این ظرفیت به 25 درصد کل جمعیت استان خدمات دهی می کنیم.  
مدیر تأمین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: طی نیمه نخست جاری 588هزار مورد به مراکز ملکی و درمان مستقیم مراجعه و از خدمات پزشکی و درمانی استفاده کرده اند.  
وی از پرداخت 33 میلیارد تومان هزینه درمان غیرمستقیم طی نیمه نخست سال جاری سخن به میان آورد و از 49 درصد رشد ریالی در این رابطه خبر داد.  
وثوقی در بخش دیگری از سخنان خود نیز ضمن بیان آماری از عملکرد بیمارستان خلیج فارس و مرکز درمانی ملکی طی سال جاری، چالش ها و مشکلات حوزه درمانی در استان را برای اعضای نیز تشریح کرد.  
مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان در پایان خواستار اتخاذ تصمیم از سوی هیـات مدیره سازمان به منظور بازنگری در بخش نیروهای انسانی تشکیلات خدمات درمانی استان شد و گفت: استان هرمزگان به لحاظ پزشکی و درمانی استانی محروم است و بر همین اساس، جذب و نگهداری پزشکان متخصص در این استان چالشی جدی است.  
در پایان این نشست، روسای شعب شهرستانی تأمین اجتماعی و مدیران واحدهای درمانی زیر نظر این سازمان بیمه گر در هرمزگان به بیان دیدگاه ها و مسایل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن