تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره مندي 105 خانوار کميته امداد شهرستان بويراحمد از طرح هاي خوداشتغالي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۲۵ق.ظ)
بهره مندي 105 خانوار کميته امداد شهرستان بويراحمد از طرح هاي خوداشتغالي مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بوير احمد گفت: طرح هاي خود اشتغالي براي بهره مندي 105 خانواده تحت حمايت کميته امداد اين شهرستان در شش ماهه اول سال جاري اجرا شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، هادي ولايتي گفت: به منظور رونق اقتصادي در بين خانواده هاي تحت حمايت کميته امداد و همچنين استحکام بخشيدن به بنيان خانواده در شش ماهه سال جاري تعداد 105 خانواده واجد شرايط از تسهيلات امداد در قالب طرح خود اشتغالي استفاده کرده اند.
ولايتي با بيان اين مطلب که اعتبار اجراي اين طرح ها 12ميليارد و 574 ميليون ريال بوده، گفت: اجراي طرح هاي خوداشتغالي و رساندن خانواده ها به استقلال اقتصادي از مهمترين اهداف و برنامه هاي کميته امداد است.
وي اظهار داشت: اين وام ها در زمينه هاي کشاورزي، دامداري، صنفي و صنعتي و قاليبافي، خياطي، صنايع دستي پرداخت مي شود که باعث ايجاد شغل و انگيزه زندگي در مددجويان شده است.
ولايتي از ديگر برنامه هاي کميته امداد در راستاي اشتغال و خودکفايي مددجويان را آموزش افراد واجد شرايط خانوار‌هاي تحت حمايت در رشته‌هاي فني و حرفه‌اي و صنايع دستي، با برگزاري كلاس هاي آموزشي و معرفي آنان به مراكز آموزش فني و حرفه‌اي و صنايع دستي، ارائه مشاوره هاي شغلي لازم، نظارت مستمر بر حسن اجراي طرح ها و بازاريابي و فروش توليدات اين طرح ها عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن