تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819408594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خوزستان:فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی فعال شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار خوزستان:فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی فعال شود اهواز -ایرنا -استاندارخوزستان با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید در راستای اجرای برنامه های فرهنگی فعال شود گفت: اجازه ندهیم سکاندار برنامه های فرهنگی استان کسانی باشند که برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی را در سایر استان ها مجاز و برای خوزستان غیرمجاز می دانند.


"عبدالحسن مقتدایی" عصر دوشنبه در همایش تجلیل از حامیان و برگزار کنندگان اجلاس پیرغلامان حسینی در محل سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان گفت: هیچ فردی حق ندارد حقوق قانونی و شرعی که برای مردم معین شده را نادیده بگیرد.
وی با اشاره به اینکه در برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی باید نیاز جامعه و سن افراد مورد توجه قرار گیرد گفت:رعایت حقوق شهروندی یکی از برنامه هایی است که می تواند در جذب جوانان موثر باشد.
استاندار خوزستان به برخی برنامه های ساخته شده در شبکه های داخلی اشاره کرد و بیان کرد: در سال های اخیر راه اندازی برخی شبکه های تخصصی و موضوعی خاص در داخل کشور در جذب مردم بسیار موثر بوده که امیدواریم با افزایش اینگونه برنامه ها استفاده از رسانه های خارجی به حداقل برسد.
مقتدایی به برگزاری چندین برنامه فرهنگی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه های تجلیل از نماینده های فقید وشهید استان در مجلس شورای اسلامی ،تجلیل از فرمانداران،بخشداران و شهرداران هشت سال دفاع مقدس در خوزستان و اجلاس پیرغلامان حسینی از جمله برنامه های برگزار شده مهم در استان است.
وی در خصوص برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان خوزستان گفت: یک ماه دیگر فرصت داریم تا این اجلاس را به بهترین شکل در تمامی شهر های استان برگزار کنیم که در این خصوص فرمانداران باید از اکنون برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.
در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان نیز به برگزاری اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و گفت: این اجلاس در روزهای 10 و 11 دی ماه در اهواز برگزار می شود و در این راستا برنامه هایی نیز در سایر شهرستان ها اجرا خواهد شد.
"علی عماد" بیان کرد: برای برگزاری این اجلاس تاکنون جلسات هماهنگی بسیاری با حضور فرمانداران برگزار شده تا همزمان با اهواز، سایر برنامه های فرهنگی نیز در شهرستان ها انجام شود.
وی افزود: در این خصوص اعتباراتی از سوی استانداری خوزستان برای تجهیز و نوسازی نمازخانه های بین راهی استان در نظر گرفته شده است.
در پایان این مراسم از 116 نفر از دست اندرکاران برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی در استان خوزستان تجلیل شد.
/7161/551


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن