تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819912633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران به عنوان قطب فناوری در سطح منطقه و شمال آفریقا شناخته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس انجمن مدیریت فناوری ایران: ایران به عنوان قطب فناوری در سطح منطقه و شمال آفریقا شناخته می شود کیش - ایرنا - رییس انجمن مدیریت فناوری ایران با بیان این که در زمینه فناوری دستاوردهایی برای ارائه در سطح بین المللی داریم افزود : ایران به عنوان قطب فناوری در سطح منطقه و شمال آفریقا شناخته می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، منوچهر منطقی روز دوشنبه در آیین افتتاحیه چهارمین کنفرانس بین المللی و هشتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری با مروری بر روند برگزاری دوره های گذشته این کنفرانس اظهار داشت : از سه سال گذشته و پس از برگزاری چهار دوره در سطح ملی بر آن شدیم تا آن را در سطح بین المللی برگزار کنیم چرا که ظرفیت ملی برای ارایه در سطح بین المللی فراهم است.
وی با تاکید بر نقش مهم تجاری سازی فناوری و دانش در شرکت های کوچک ، متوسط ، بزرگ و بنگاه های دانش بنیان است افزود: این بنگاه ها در کسب در آمد ملی نقش مهمی دارند و ما باید این نقش را به درستی تبیین کنیم ، شعار چهارمین کنفرانس نیز بر همین مبنا یعنی نو آوری و تجاری سازی دانش و فناوری تعیین شده است .
رییس چهارمین کنفرانس بین المللی و هشتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری با توضیح این که بنگاه های بزرگ با شرکت های کوچک کار می کنند و می توانند درآمد زا باشند اظهار داشت : بحث مدیریت نوآوری و فناوری در شبکه های بزرگ ، متوسط و وکوچک بسیار پیچیده و با اهمیت است .
منطقی به برگزاری هشت برنامه تخصصی در کیش و دو برنامه کارگاهی در تهران اشاره کرد و گفت : خروجی این پنل ها به طور یقین در اتخاذ تصمیمات درست در این حوزه توسط سیاستگذاران ازاهمیت بالایی برخوردار است.
رییس انجمن مدیریت فناوری ایران هدف از برگزاری این کنفرانس و برگزاری پنل های تخصصی را تعامل و استفاده از تجارب متخصصان از یکدیگر در حوزه های مختلف فناوری عنوان کرد و گفت: تلاش داریم چالش های موجود درزمینه های مختلف را استخراج و به عنوان موضوعات پایان نامه ها به دانشگاه ها ارائه کنیم ضمن آنکه متخصصان از آخرین فناوری ها آگاه شده و فرهنگ گفتمان در بخش های تخصصی ایجاد شود.
وی با تاکید بر اینکه مسوولان و مدیران باید با فرهنگ مدیریت فناوری و نو آوری آشنا شوند افزود : تدوین و انتشار تجارب حاصل در این زمینه را در برنامه خواهیم داشت .
منطقی پیشنهاد داد که در کنفرانس پنجم نیز توانمند سازی شرکت های بزرگ و نقش کلیدی آنها در ثروت ملی تاکید شود.
وی عمده محورهای این کنفرانس را بررسی نقش دیپلماسی فناوری در توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین بنگاه ها و شبکه های علمی داخلی و خارجی ، ارزیابی نقش دیپلماسی فناوری در صادرات فناوری و محصولات فناورانه و معرفی ویژگی ها دیپلماسی فناوری در شرایط تحریم عنوان کرد.
چهارمین کنفرانس بین المللی و هشتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری که امروز دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان و صاحب نظران حوزه علم و فناوری در مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز بکار کرده تا فردا با برپایی پنل های تخصصی به کار خود ادامه می دهد.
1630**1641/668


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن