تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819076364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر جیبوتی در ریاض: ایران کشوری مقتدر در جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفیر جیبوتی در ریاض: ایران کشوری مقتدر در جهان اسلام است تهران- ایرنا- سفیر جیبوتی در ریاض گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اسلام کشوری مقتدر است.


"ضیاالدین سعید باماخداما" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو همکاری اسلامی با وحدت و همگرایی نتایج ارزشمندی را در این زمینه برای جهان اسلام خواهد داشت.
وی با اشاره به روابط حسنه دو کشور جیبوتی و ایران افزود: شرکت در دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی دستاوردهای خوبی را در عرصه اطلاع رسانی و خبر خواهد داشت.
نماینده دائم جیبوتی در دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو کنفرانس اسلامی با اشاره به اینکه تمام مسلمین در موارد مختلف به قرآن تمسک می جویند، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن مکررا به وحدت اشاره کرده است که وقتی مسلمانان قرآن را آیینه ای مقابل دیدگاه خود قرار می دهند باید وحدت را سر لوحه کار خود قرار دهند.
باماخداما افزود: ما امیدواریم دهمین اجلاس اطلاع رسانی کشورهای اسلامی که با شعار همگرایی رسانه ای برای صلح و آرامش در جهان اسلام برگزار شده است بتوانیم کشورهای اسلامی را به هم نزدیک تر کنیم تا موفقیت های زیادی در این زمینه حاصل شود.
دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی عضو سازمان همکاری اسلامی، با شعار "همگرایی رسانه ای برای استقرار صلح و آرامش در جهان اسلام" 10 تا 13 آذر ماه جاری(1 تا 4 دسامبر) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در هتل آزادی تهران برگزار می شود.
اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی با هدف افزایش تحکیم وحدت و ارایه تصویر مناسب از اسلام و کشورهای اسلامی با حضور اعضا در تهران برگزار خواهد شد.
نشست وزیران اطلاع رسانی کشورهای اسلامی روزهای 12 و 13 آذر ماه(3 و 4 دسامبر) و نشست کارشناسان ارشد نیز 10 آذر (اول دسامبر) برگزار می شود.
سازمان همکاری اسلامی با داشتن 57 عضو از چهار قاره جهان یکی از سازمان های بین المللی است.
تهرام/7242/7561/1724/ 605


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن