تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815407805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقا سطح ورزش بدمینتون ایران نیازمند پشتوانه سازی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ارتقا سطح ورزش بدمینتون ایران نیازمند پشتوانه سازی است زنجان - ایرنا - مربی تیم ملی بدمینتون گفت: ارتقا سطح ورزش بدمینتون کشور نیازمند پشتوانه سازی است و مسوولان فدراسیون نیز به این مقوله توجه وافر دارند.


سوزان جلالیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین منظور نیز اردوهای استعدادیابی هرسال در مناطق مختلف کشور برگزار می شود تا از میان بدمینتون بازان حاضر، برترین ها برگزیده شوند.
وی استعدادیابی را لازمه پشتوانه سازی تیم ملی دانست و اظهار داشت: اردوهای استعدایابی طی چند مرحله برگزار می شود که با انجام بازی ها و تست گیری های متعدد ، توانمندی آنان برای راهیابی به تیم ملی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
جلالیان افزود: حضور بدمینتونیست های توانمند و آماده ای چون "ثریا آقایی و پگاه کامرانی" در تیم ملی و موفقیت بالای آنان در مسابقات برون مرزی، نشان می دهد که استعدادیابی ها نتیجه بخش است و باید بطور مستمر ادامه یابد.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون دو مرحله اردوی استعدادیابی دختران زیر 11 سال کشور برگزار شده است، یادآور شد: مرحله دوم این اردو طی روزهای ششم و هفتم آذرماه جاری /پنجشنبه و جمعه/ در آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان با حضور قریب 35 بدمینتون باز انجام شد که نتیجه تست های گرفته شده بزودی اعلام خواهد شد تا نفرات برتر راه یافته به مرحله سوم اردوی استعدادیابی مشخص شوند.
جلالیان که به عنوان مربی تیم ملی بانوان در اردوی استعدادیابی زنجان حضور داشت گفت: ورزشکاران حاضر در این اردوی استعدادیابی از استان های مختلف ازجمله آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، کردستان، سمنان، زنجان، اصفهان ، البرز، فارس، خوزستان، کرمانشاه، همدان، قم و گیلان بودند.
به گزارش ایرنا، "حدیث احمدی، حدیث تقی بیگلو، سیده پریا عربی، مهشاد اکبری و آیسان شوریده" از بدمینتون بازان مطرح و شاخص زنجان در دومین مرحله از اردوی استعدادیابی حضور داشتند.
597/596


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن