تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819359206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتار عادلانه با دانش آموزان از وظایف اصلی معلمان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل آموزش و پرورش یزد: رفتار عادلانه با دانش آموزان از وظایف اصلی معلمان است یزد- ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش یزد با بیان اینکه معلمان وظایف خطیر و حساسی بر عهده دارند گفت: احترام به دانش آموز و رفتار عادلانه حتی درنوع نگاه به آنان از مهمترین وظایف معلمان است.


به گزارش ایرنا "احمد شیرزاد" عصر روز یکشنبه طی نشستی در اردکان
اضافه کرد: معلمان باید با ایجاد فضای مثبت در مدارس، نشاط را به محیط مدرسه و دانش آموزان منتقل کنند.
شیرزاد در دسترس بودن را ازدیگر شاخصه ها و وظایف یک مدیر خوب ارزیابی کرد و گفت: مدیران باید همواره فرصتی برای شنیدن صحبت های دانش آموزان فراهم آورده و در جریان مشکلات آنان قرار گیرند.
این مسوول رفع مشکلات و دغدغه های شخصی دانش آموزان را موجب تغییر فضای زندگی آنان و توجه بیشتر به امور تعلیم و تربیت دانست .
مدیر کل آموزش وپرورش استان، فرهنگ، توکل، کار و تلاش و همدلی در کنار تلاش های مدیران استانی را دلیل عمده موفقیت دانش آموزان استان در کنکور سراسری دانست و گفت: کلید طلایی کامیابی، تلاش مستمر است و این خصلت در دانش آموزان استان یزد، شاخص تر است.
شیرزاد در پایان با تقدیر از تلاش و نگاه ویژه فرمانداری اردکان به بخش آموزش وپرورش گفت: اردکان از لحاظ کیفیت آموزش و فضای فیزیکی آموزشگاه ها، در زمره بهترین شهرستان های استان است و این امر با همت و همدلی مدیران این شهرستان بوجود آمده است.
فرماندار اردکان نیز دراین دیدار، با تبریک موفقیت های پیاپی دانش آموزان استان یزد در کنکور سراسری و صدرنشینی21ساله این استان، آنرا حاصل تلاش همه مدیران آموزشی در شهرستان و استان دانست و خاطر نشان کرد: موفقیت در عرصه تعلیم و تربیت، یک امر تدریجی و زمان بر است و باید از تلاش تمامی مدیران قبلی و فعلی در این زمینه قدردانی نمود.
"حسین اسماعیلی" با بیان این که اهمیت دادن به آموزش وپرورش بمنزله سرمایه گذاری برای تربیت نسلی پویا و تاثیر گذار است، خاطر نشان کرد نگاه به آموزش وپرورش در دوره فعلی متحول شده است و تمام مسوولان استانی و بدنه اجرایی شهرستان تمام تلاش خود را برای جذب حداکثر اعتبارات عمرانی در این حوزه به کار گرفته اند.
وی از مساعدت های بی دریغ استاندار یزد و پیگیری های نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در این خصوص تقدیرکرد و گفت: اعتبارات این بخش چندین برابر شده و با مدیریت مناسب و اولویت بندی هزینه ها و آینده روشنی برای آموزش و پرورش شهرستان رقم خواهد خورد.
وی به مشکلات اشاره شده از سوی مدیران مدارس اشاره کرد وگفت: مشکلات مطرح شده باعث می شود ذهن مدیران درگیر مسائلی غیر از آموزش و تربیت دانش آموزان شود و این موضوع، آفتی برای مدارس و نظام آموزشی است.
فرماندار اردکان از تعامل صورت گرفته با صنایع در خصوص تامین امکاناتی برای مدارس شهرستان خبر داد و برای احیای صندوق رفاهی فرهنگیان شهرستان اردکان اعلام آمادگی کرد.
وی پیوند صنعت و آموزش در شهرستان را یکی از مهمترین موضوعات مورد نظر در دوره فعلی دانست و افزود: تصمیم و اداره مجموعه مدیریتی شهرستان، برتوسعه اقتصادی شهرستان بوده است و بحمدالله در سال های گذشته در این زمینه به نقطه بسیار مطلوبی رسیده ایم.
فرماندار اردکان ادامه داد: هر چند بخشی از انتقادات در خصوص مباحث صنعتی شهرستان موجه و قابل پذیرش است و امکان بهترعمل کردن در این خصوص وجود داشته است.
وی بابیان اینکه هدف گذاری جدید شهرستان، حرکت به سمت توسعه پایدار است افزود: ایمان دارم همانگونه که توانستیم اداره صنعتی شدن را تحقق بخشیم، قله توسعه متوازن نیز دست نیافتنی نیست.
اسماعیلی با بیان این که در این خصوص، گام های موثری برداشته شده گفت: در دوره کنونی، صدور مجوز صنایع آلاینده متوقف شده و مجوز جدیدی صادر نگردیده و هدف ما، سرمایه گذاری در صنایع های تک، غیرآلاینده و سبز است.
وی به مکان یابی جدید برای استقرار صنایع در شهرستان اشاره و گفت: متاسفانه دردوره های قبلی، این امور مانده و امروز، با بهره گیری ازنظر کارشناسان صنایع و تیم کارشناسی در شهرستان ، تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شده است.ک/3
7544/ 650


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن