تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819808659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند خبر از گوشه و کنار استان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چند خبر از گوشه و کنار استان اصفهان اصفهان-ایرنا- فرمانده انتظامی استان اصفهان ازکشف 208 کیلوو200گرم تریاک در سه عملیات جداگانه دراین استان خبرداد .


به گزارش پایگاه خبری پلیس،سردار عبدالرضا آقا خانی افزود: ماموران انتظامی پس از اطلاع از ورود یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدربه استان ، این خودروها را متوقف کرده و 110 کیلو و 200گرم تریاک جاسازی شده در بدنه این خودروها را کشف کردند.
وی اظهار کرد: ماموران پلیس در گلوگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا نیز یک دستگاه کامیون را متوقف کردند و پس از بازرسی از درون این خودرو 98 کیلو گرم تریاک کشف وراننده و یکی دیگر از سرنشینان خودرو را دستگیر کردند.

*** تحقق درآمدهای مالیاتی امسال در استان اصفهان
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری اصفهان گفت: درآمدهای عمومی مالیاتی استان در هشت ماهه سالجاری طبق برنامه زمانبندی محقق شده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان،علیرضا همدانیان در نشست در آمدها و تجهیز منابع استان افزود: تخصیص 75 درصدی اعتبارات عمرانی استان نتیجه وصول به موقع در آمدهای مالیاتی استان است که در سالهای اخیر عملیاتی نشده بود ولی امسال انجام شد.
وی افزود: مردم در توسعه و آبادانی استان و فعال بدون پروژه های عمرانی نتیجه پرداخت مالیات ها را مشاهده کردند.
وی گفت: شفاف سازی فعالیت های اقتصادی و اصلاح نظام مالیاتی در کنار منطقی نمودن قانون مالیات بر ارزش افزوده می تواند اتکاه به درآمدهای نفتی را کاهش دهد.

** عضو شورای اسلامی خمینی شهر سوگند خورد
مراسم تحلیف قاسم شیروی عضو جدید شورای اسلامی خمینی شهر برگزار شد .
رییس شورای شهرخمینی شهر در این مراسم با اشاره به استعفای رسمی عضو سابق شورا اظهار کرد:با استعفای رسمی علی شجاعی از اعضای دوره چهارم، جایگزین وی مشخص شد.
محمد علی پورشریعت همچنین گفت: در یکسال گذشته و در مدت فعالیت رسمی دوره چهارم شورای شهر خمینی شهر شاهد تحولات بسیار خوبی در حوزه عمرانی و خدماتی شهر و اجرای طرحهای متنوع عمرانی از جمله احداث میدان عماد سیادت، امام رضا(ع) ، آیت اله صهری، بلوار دکتر ابوالبرکات در مناطق مختلف بودیم.
به گزارش ایرنا حدود دوماه قبل علی شجاعی از عضویت شورای اسلامی خمینی شهر استعفا کرد و به سبب حضور نیافتن او، جلسات شورای اسلامی 12 نفره برگزار می شد.
8114/ 7145 / 546


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن