تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819443792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین آزمون سراسری معارف مهدویت در استان گیلان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخستین آزمون سراسری معارف مهدویت در استان گیلان برگزار می شود رشت - ایرنا - روابط عمومی حوزه علمیه گیلان از برگزاری نخستین آزمون سراسری معارف مهدویت در استان خبر داد.


به گزارش روز جمعه روابط عمومی حوزه علمیه استان گیلان به ایرنا، نخستین آزمون سراسری معارف مهدویت در سطح عمومی همزمان با جشن آغاز امامت منجی عالم بشریت و ایام بزرگداشت نهم ربیع الاول در استان گیلان برگزار می گردد.
بر اساس این گزارش؛ این آزمون که برای نخستین بار به صورت گسترده در کل کشور صورت می پذیرد، نشان دهنده عزم جدی آحاد مردم در راستای تلاش برای ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) است.
طبق این گزارش؛ این آزمون که در راستای معنابخشی و ارتقای آگاهی آحاد جامعه نسبت به امام عصر برگزار می شود، هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ سطح در سطح عمومی برای شرکت همه مردم درنظرگرفته شده است.
طبق اعلام روابط عمومی حوزه علمیه گیلان؛ شرکت در آزمون سراسری معارف مهدویت، محدودیت خاصی چه از لحاظ قومی و مذهبی و چه از لحاظ سطح تحصیلات و وضعیت شغلی را شامل نمی شود و علاقمندان به مباحث مهدویت، با برخورداری از سلامت جسمی برای حضور در جلسه آزمون و شرط حداقل سن 15 سال، قادر به شرکت در آزمون خواهند بود.
طبق این گزارش؛ داوطلبانی که حداقل امتیاز لازم در آزمون را به دست آورند، امکان ورود به نظام جامع آموزش عمومی مهدویت را خواهند داشت و علاوه بر دریافت بسته کتب آموزش عمومی مهدویت، از آنان برای ثبت نام در دوره های آموزشی سال 1394 ثبت نام به عمل می آید.
روابط عمومی حوزه علمیه گیلان مهلت ثبت نام در این آزمون را تا پانزدهم آذرماه جاری ذکر و اضافه کرده: ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و در «پورتال جامع مهدویت» به نشانی MAHDAVIAT.IR صورت می گیرد و این آزمون صبح روز جمعه دوازدهم دی ماه امسال برگزار خواهد شد.ک/1
7295/695


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن