تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار ایلام: برنامه های اقتصادی دولت با رویکرد خروج غیر تورمی از رکود اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار ایلام: برنامه های اقتصادی دولت با رویکرد خروج غیر تورمی از رکود اجرا می شود ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: برنامه های اقتصادی دولت تدبیر و امید با رویکرد خروج غیر تورمی از رکود اجرا می شود.


"محمدرضا مروارید" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تشریح نتایج نشست هم اندیشی بررسی راهکارها و نقش متقابل بانک ها، صندوق توسعه ملی و استانداران اظهار کرد: حضور وزرای کشور و امور اقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرگزی در کنار مدیران عامل بانک ها و صندوق توسعه ملی اهمیت تشکیل این نشست را دوچندان کرده بود.
وی افزود: برپایی این نشست ها باعث ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بین نظام بانکی، دولت و استانداران خواهد شد.
استاندار ایلام اتخاذ تصمیم های لازم برای خروج غیر تورمی از رکود را از مهم ترین اهداف تشکیل این نشست عنوان کرد.
مروارید تاکید کرد: استانداران سراسر کشور در پایان این نشست موظف شدند لیست واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل دار را برای چاره اندیشی و رفع تنگناهای آنها تهیه و به دولت ارائه دهند.
وی اضافه کرد: سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان نیز لیست واحدهای مشکل دار را تهیه و با ارائه آن به دولت شرایط لازم برای رفع مشکلات صاحبان این واحدهای تولیدی را فراهم خواهیم کرد.
مروارید یادآور شد: بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی استان به دلیل فنآوری قدیمی و مشکلات مدیریتی است که امیدواریم با تزریق تسهیلات بخشی از مسائل آنها را برطرف کنیم.
وی در خصوص واحدهای در حال ساخت نیز گفت: واحدهایی که دارای بیش از 30 درصد سهم آورده از سوی متقاضیان باشند در اولویت پرداخت تسهیلات قرار خواهند گرفت.
استاندار ایلام گفت: همچنین بر اساس تصمیم اعضای این نشست استان های مختلف کشور طرح های حوزه خود را برای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی معرفی و به فراخور اهمیت و جایگاه آنها در توسعه منطقه اعتبار مورد نیاز پرداخت می شود.
مروارید تاکید بر استفاده از بازار سرمایه ، بورس و شرکت های سرمایه گذاری در استان های مختلف را از دیگر نتایج این نشست عنوان کرد. ک/3
540


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن