تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803369890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لایحه خروج از رکود با دولت یازدهم به نتیجه رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس : لایحه خروج از رکود با دولت یازدهم به نتیجه رسید اصفهان- ایرنا- رییس کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر سیاست های اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه دو و نیم ساله خروج از رکود در مدت دو و نیم ماه در دولت یازدهم به نتیجه رسید.


به گزارش ایرنا، حمید رضا فولادگر عصر پنجشنبه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان و ملی سال 93 در اتاق بازرگانی اصفهان افزود: لایحه خروج از رکود اقتصادی از دو و نیم سال گذشته مطرح شده بود اما توانستیم با همکاری و مشارکت دولت یازدهم در دو و نیم ماه گذشته آن را به نتیجه برسانیم.
وی با بیان اینکه این لایحه در سال 91 با عنوان «طرح حمایت از تولید ملی» مطرح شد ،اظهار کرد: این لایحه در دولت قبل و در سال 92 در مجلس رای نیاورد اما دولت یازدهم برای اجرای آن اعلام آمادگی کرد و مقرر شد که لایحه آن را به مجلس تقدیم کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: وزارت امور اقتصادی دولت یازدهم نکاتی را به این لایحه اضافه و آن را تبدیل به لایحه خروج از رکود کرد و تاکید داشت که اقتصاد کلان کشور باید اصلاح شود.
فولادگر با بیان اینکه کار روی لایحه خروج از رکود از شهریور امسال آغاز شد، گفت: این لایحه دارای 30 ماده از سوی دولت و 30 ماده الحاقی از سوی مجلس است که ماده های الحاقی بیشتر درباره طرح تولید ملی است.
وی با اشاره به اینکه موارد اختلاف این لایحه با دولت رفع شده است ،افزود: دولت بیشتر مواد الحاقی را پذیرفته که این کار بسیار مهمی است.
این نماینده مجلس با ابراز امیدواری نسبت به اینکه لایحه خروج از رکود در مجلس رای آورد، تصریح کرد: در این لایحه مسائل مختلفی مانند ساماندهی بانک ها، بازار سرمایه، نفت و انرژی، کشاورزی، معدن، قانون کار، تامین اجتماعی، معافیت های مالیاتی و صادرات دیده شده است.
وی ادامه داد: در این لایحه به صندوق توسعه ملی اجازه داده شده تا تسهیلات خاصی به صادرکنندگان بویژه در خدمات مهندسی ارائه کند.
فولادگر گفت: اگر این لایحه تا پایان امسال تصویب و قانون آن اجرا شود می توان در میان مدت شاهد نتایج آن و خروج از رکود بود.
استاندار اصفهان نیز در این آئین گفت: صادرات کالای تولیدی از استان در سال 92 حدود دو میلیارد و 15 میلیون دلار معادل 6.9 درصد ارزش صادرات غیر نفتی کل کشور بود.
رسول زرگرپور افزود: صادرات استان اصفهان در هفت ماه نخست امسال یک میلیارد و 200 میلیون دلار معادل شش درصد ارزش صادرات غیر نفتی کل کشور بود.
وی عملکرد استان را در زمینه صادرات ، تنزلی دانست و دلایل آن را اعمال محدودیت برای صادرات مصنوعات طلا و جواهر از فرودگاه اصفهان، تحریم سیستم های بانکی، بیمه و کشتیرانی، بی ثباتی در سیاست های تجاری و مشکلات ارزشگذاری دلاری در بخشی از محصولات خواند.
به گزارش ایرنا 10 صادر کننده نمونه ملی و 20 صادر کننده نمونه استان اصفهان در سال 93 در این آیین تجلیل شدند.
گ/7148/ م / 546


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن