تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798940036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری یادواره شهید تهرانی مقدم در دانشگاه قم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری یادواره شهید تهرانی مقدم در دانشگاه قم قم- ایرنا - یادوار شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران روز چهارشنبه با حضور جمعی از دانشجویان و استادان در سالن شهید بهشتی دانشگاه قم برگزار شد.


به گزارش ایرنا، یکی از آزادگان جانباز دوران دفاع مقدس در این مراسم ضمن اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید تهرانی مقدم، تصریح کرد: آن شهید جز معدود افرادی بود که خداوند عظمت فراوانی به او داده بود.
"حبیب الله معصوم" همچنین با اشاره به خدمات تهرانی مقدم به انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آن شهید در دوران جنگ تحمیلی و همچنین در دوران پس از آن خدمات بسیاری را به نظام و کشور کرد.
وی با بیان اینکه علم بدون خدا طغیانگر است،افزود: شهید تهرانی مقدم بواسطه دستیابی به کمال ، دانش و آموخته های علمی خود را در مسیر خدا مورد استفاده قرار داد.
این راوی دفاع مقدس همچنین با اشاره به اینکه تهرانی مقدم دشمنان بشریت و دین خدا را نشانه گرفته بود،افزود: آن شهید با تکیه بر ایمان و نیت قوی که داشت، اگر همه دنیا را در اختیار می گرفت، هیچگاه از مسیری که در آن حرکت می کرد، باز نمی ایستاد.
وی با اشاره به این شهید و سایر شهدای انقلاب اسلامی به عنوان بهترین الگو ها برای جامعه و بویژه جوانان و دانشگاهیان، تصریح کرد: آن شهید برای خود هدفی را ترسیم کرده بود، و طبق آن مدارج مختلف علمی را کسب می کرد.
معصوم با اشاره به ضرورت ارزش نهادن به فراگیری علم و دانش در دانشگاه ها، تصریح کرد: هدف دانشجویان از تحصیل نباید مسائل مادی و رسیدن به پست و مقام باشد، بلکه باید همچون اشخاصی مانند تهرانی مقدم هدفشان تنها ارتقا انسانیت و اخلاق و تقویت نیروی معنوی در خود و همچنین ارایه خدمت به کشور باشد.
وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در گفتمان سازی در مقابل دنیای غرب و استکبار، افزود: انقلاب با پیدایش خود به سرعت با جهان ارتباط نزدیکی را برقرار کرد، و در نزد جهانیان قدرت ایمان به خدا را بالاتر از قدرت های جهانی نشان داد.
این آزاده جانباز با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن با هدف گسترش فساد در جامعه اسلامی، تصریح کرد: بدون شک یکی از راه هایی که دشمن برای ضربه زدن به نظام در پیش گرفته ترویج فساد در ایران از طریق ابزار و امکانات موجود از جمله ماهواره و اینترنت است.
دراین مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه قم ترتیب یافته بود، همسر شهید تهرانی مقدم با دریافت لوحی از مسوولان این دانشگاه مورد تجلیل قرار گرفت.
حسن تهرانی مقدم از فرماندهان جنگ تحمیلی و همچنین فرمانده جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در 21 آبان ماه 90 بر اثر انفجار زاغه مهمات در پادگان ملارد کرج به شهادت رسید.ک/2
7403/ 550/


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن