تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش بین المللی فناوری، ارتباطات و دانش از طریق ویدئوکم در مشهد آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همایش بین المللی فناوری، ارتباطات و دانش از طریق ویدئوکم در مشهد آغاز شد مشهد - ایرنا - نخستین همایش بین المللی فناوری، ارتباطات و دانش با استفاده از ویدئوکم اینترنتی روز چهارشنبه در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد آغاز شد.


دبیر اجرایی همایش در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش بین المللی برای نخستین بار با استفاده از شبکه اینترنت به صورت مجازی طی دو روز در مشهد ادامه دارد.
"مهدی ظریف" اهداف همایش را تبادل اطلاعات و تجارت پژوهشگران در حوزه فناوری ارتباطات ذکر و بیان کرد: از آنجا که کیفیت برگزاری همایشهایی از این نوع در سطح دانشگاههای کشور پایین بوده سعی شدم کیفیت برگزاری همایش فناوری، ارتباطات و دانش به صورت مجازی در مشهد این موضع را تا حد زیادی ارتقا دهد.
وی افزود: این همایش در قالب پنج مولتی کنفرانس به صورت مجازی آغاز شده است که موضوعات آنها اطلاعات و حال و آینده، شبکه های اطلاعاتی هوشمند و سیستم پیچیده، کنترل، مدارهای الکتریکی، ارتباطات و شبکه های هوشمند، مهندسی دانش، اطلاعات و نرم افزار، مهندسی عصبی، سیستمها و تکنولوژی است.
دبیر اجرایی همایش بین المللی فناوری، ارتباطات و دانش گفت: 400 مقاله در رشته های مختلف برق، رایانه، فناوری و ارتباطات از دانشگاههای داخل و خارج کشور به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد 250 مقاله به زبان انگلیسی است.
وی افزود: از این تعداد 220 مقاله برای ارائه در کنفرانسها پذیرفته شد که از بین آنها 150 مقاله به زfان انگلیسی است.
او بیان کرد: مقالات انگلیسی از پژوهشگران کشورهای آمریکا، هلند، فرانسه، اسپانیا، عراق و عربستان و سخنرانان خارجی کلیدی این همایش از کشورهای آمریکا، هلند و مالزی هستند.
همایش بین المللی فناوری، ارتباطات و دانش گفت: همچنین سخنرانان برجسته داخلی از دانشگاههای صنعتی شریف، امیرکبیر، خواجه نصیر طوسی، تهران و فردوسی نیز در این همایش شرکت کرده اند.
او با اشاره به اینکه هزینه های همایش از طریق حامیان خارج از دانشگاه آزاد واحد مشهد تامین شده افزود: جلب حمایت کمیته آی.تری.پلی شاخه ایران برای مقالات انگلیسی، برخورداری از کمیته علمی قوی متشکل از 170 عضو هیات علمی دانشگاه و حمایت انجمنهای علمی متعدد، از نقاط برجسته این همایش است.
همایش بین المللی فناوری، ارتباطات و دانش تا روز ششم آذر ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد ادامه دارد.
7489/660


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن