تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803825839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبری فرمانده کل قوا، زمینه ساز خودباوری نیروهای مسلح است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده ناوگان شمال: رهبری فرمانده کل قوا، زمینه ساز خودباوری نیروهای مسلح است انزلی - ایرنا - فرمانده ناوگان شمال و فرمانده ارشد نظامی آجا در استان گیلان گفت: رهبری و رهنمودهای داهیانه فرماندهی معظم کل قوا ، زمینه ساز و الهام بخش خودباوری در نیروی راهبردی دریایی و سایر نیروهای مسلح است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دریادار دوم عرشه «افشین رضایی حداد» عصر سه شنبه در آستانه هفتم آذرماه روز نیروی دریایی در جمع اصحاب رسانه شهرستان انزلی ، بر اهتمام مجموعه نیروی راهبردی دریایی جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت و حضور مقتدرانه فرزندان کشورمان در شمال ، جنوب و آب های سرزمینی و پهنه آبی فرا مرزی تاکید کرد.
وی افزود: در بستر امنیت است که امکان موفقیت در کارهای تجاری و اقتصادی رقم می خورد لذا ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه می داند تمامی داشته ها ، تجهیزات و توان آموزشی خود را برای کمک به آسایش همه جانبه مردم بکار گیرد.
دریادار رضایی حداد ادامه داد: ایجاد و تقویت و تجهیز کشتی سازی « هفتم آذر» که علاوه بر آنکه در اختیار نیروی دریایی است ، در خدمت ناوگان تجاری شمال کشور نیز هست، گواه این موضوع است .
فرمانده ارشد نظامی آجا در گیلان تصریح کرد: نیروی راهبردی دریایی ، تنها نیرویی است که قائل به مرز نبوده و اجازه دارد در آبهای بین المللی و دریای آزاد حضور داشته باشد لذا با حضور در عمق می تواند از راه دور نیز با قوت و اقتدار، امنیت کشور را تضمین کند.
فرمانده ناوگان شمال در بخش دیگری از سخنانش؛ به نقش نیروی دریایی در اسکورت کشتی های تجاری ایرانی و کشتی های دیگر کشورها که از ایران استمداد می کنند ، اشاره کرد و گفت: شش سال حضور مستمر و دائم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت سه نقطه مهم «تنگه هرمز»، «تنگه مالاکا» و «خلیج عدن» که به منطقه طلایی مشهور است، گواهی بر توانمندی ، برتری تجهیزات و کارآمدی نیروی انسانی ماست که اخیرا نیز سی و دومین ناوگروه ما به این منطقه اعزام شد.

* توسعه ناوگان نداجا از تدابیر فرماندهی کل قواست

دریادار رضایی حداد در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر ارزیابی او در خصوص لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح گفت: این لایحه فرصتی چند منظوره برای ما فراهم می سازد؛ چرا که نیروی دریایی از یکسو فعال در ساخت این قبیل تجهیزات است و از سوی دیگر بهره بردار عمده صنایع دریایی است لذا می تواند علاوه بر داشته های خود ، از فضای تجمیع ظرفیت های کشور نیز بهره مند شود و به نوعی تقسیم وظایف نیز حاصل می آید .
وی در ادامه پاسخ خود خاطر نشان کرد : ساخت شناور ها اعم از سطحی ، زیر سطحی و در معنای عام توسعه ناوگان نیروی دریایی از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا برای حضور پر رنگ ، مقتدرانه و صلح جویانه ایران در عرصه دریا است.
دریادار رضایی حداد افزود : غنی تر شدن عرصه مهم صنایع دریایی و تجهیز و تقویت آن و افزایش تعامل های فرا سازمانی برای نیل این هدف ، امکان بهره مندی هرچه بیشتر از فرصت های پرشمار دریا را فراهم می سازد .
وی در خصوص الحاق ناوشکن «دماوند» به ناوگان شمال گفت : این ناوشکن تمامی آزمایش ها و سنجش های لازم را به بهترین شکل پشت سر گذاشته و آماده است تا در نخستین فرصت ، به ناوگان ملحق شود.
وی در ارتباط با حضور ناوگان شمال در رزمایش بزرگ دریایی که اواخر آذرماه در آب های جنوب برگزار می شود، گفت: در این رزمایش ناوگان شمال با جمعی از نیروهای خود به علاوه بخشی از تجهیزات قابل انتقال ، شرکت خواهد کرد .
وی تاکید کرد: تمرین های نظامی و رزمایش ها فرصتی خوب و مغتنم برای کسب تجربه و به محک گذاشتن آموخته ها است.
فرمانده ناوگان شمال و ارشد نظامی آجا در استان گیلان در خاتمه گلباران مزار شهدا ، دیدار با امام جمعه شهرستان بندرانزلی ، جلسات سخنرانی در دانشگاه های گیلان و مدارس و برگزاری محافل انس با قرآن را از برنامه های این هفته ، اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، هفتم آذرماه یادروز پایمردی مردان سفیدپوش ناوچه پیکان است که با حضور مقتدرانه خود ضرب شستی سنگین به دشمن متعرض به ایران اسلامی وارد ساختند و قلب دریایی آنها برای همیشه در آبی خلیج همیشه فارس جاودانه شد.
منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی ارشد آجا ، در استان گیلان و در شهرستان ساحلی انزلی است.
شهرستان انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7560 / 695 / 1539


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن