تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819191566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدهی 470 میلیارد تومانی شرکت های هواپیمایی به شرکت فرودگاه های کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور: بدهی 470 میلیارد تومانی شرکت های هواپیمایی به شرکت فرودگاه های کشور تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور، از بدهی 470 میلیارد تومانی شرکت های هواپیمایی به این شرکت خبر داد و گفت: شرکت فرودگاه های کشور در نظر دارد با برنامه ریزی مناسب مطالبات خود را از این شرکت های هواپیمایی دریافت کند.


به گزارش ایرنا، سیداحمد مومنی رخ عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه نگهداری، ساماندهی، تامین تجهیزات هوانوردی فرودگاه های کشور به منظور اجرای قوانین و مقررات هوانوردی برعهده این شرکت است، افزود: در مجموع 16 ایستگاه راداری که در کوه های مرتفع کشور نصب شده اند، ماموریت هدایت تمام هواپیماها از آسمان کشور را برعهده دارند.
عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور، با اشاره به وجود یک مرکز کنترل پروازهای هوایی در هر کشور، اظهار داشت: مدیریت هدایت تمام پروازهای نظامی و غیرنظامی برعهده این مرکز است، به طوری که تمام پروازهای بالای 30 هزار پا را در آسمان کشور کنترل و هدایت می کند.
وی گفت: این شرکت در افق 1404 قصد دارد در زمینه مدیریت و ارائه خدمات ایمن و اثربخش فرودگاهی و ناوبری هوایی در سطح ملی و بین المللی به وظایف خود به نحو مناسبی عمل کند.
مومنی رخ، مدیریت و اداره فرودگاه ها، ارائه خدمات کنترل ترافیک هوایی، نصب و نگهداری تجهیزات ارتباطی کمک ناوبری و نظارتی فرودگاه ها و همچنین انجام عملیات نشست و برخاست هواپیماها در فرودگاه های کشور را از جمله خدمات فنی و مهندسی شرکت فرودگاه ها در سطح کشور عنوان کرد.
عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور ادامه داد: هم اکنون کنترل و هدایت تمام پروازهای هوایی از 54 فرودگاه کشور، 10 فرودگاه شرکت ملی نفت ایران و دو فرودگاه مناطق آزاد و تمام فرودگاه های نظامی از طریق مرکز کنترل فضای کشور انجام می شود.
وی با بیان اینکه مرکز کنترل فضای کشور متعلق به شرکت فرودگاه های کشور هم اکنون تمام پروازهای نظامی و غیرنظامی بالای 30 هزار پا در آسمان کشور را مدیریت می کند، گفت: علاوه بر این با هماهنگی های لازم، نیروهای پدافند هوایی تمام پروازهای هوایی برفراز آسمان کشور را شناسایی و مسیرهای آنها را رصد می کنند.
مومنی رخ با اشاره به اهمیت سیستم های تقرب پرواز و دستگاه های ILS کمک ناوبری هوایی در فرودگاه های کشور، تصریح کرد: این سیستم ها به صورت 24 ساعته مشغول کار هستند و طبق مقررات ایکائو سازمان هواپیمایی کشوری هر شش ماه یک بار تمام دستگاههای ILS فرودگاه های کشور را به دقت کنترل می کنند.
اقتصام(3)1108**1558


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن