تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802772080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته نامه سرچشمه:فوتبال استان مرکزی را دریابید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هفته نامه سرچشمه:فوتبال استان مرکزی را دریابید هفته نامه سرچشمه استان مرکزی درشماره 720 درمطلبی با عنوان « به داد کشتی به گل نشسته فوتبال برسید» وضعیت کمک های حامیان به ویژه صنایع استان را درارتقای ورزش این خطه در بوته نقد گذاشته است.


نویسنده درادامه آورده است: درحالی که برای توسعه فوتبال و جذب حامیان مالی برای آموزش ودانش افزایی نونهالان ، نوجوانان و جوانان به مدیرانی از خود گذشته و کاردان نیاز است فوتبالی های ما طوری عمل می کنند که حامیان فوتبال از کنار گود بروند و میدان را خالی کنند.
در دنباله مطلب نویسنده وجود کارخانه آلومینیوم دراراک را بهترین فرصت برای حمایت دانسته و آورده است: بدون شک هراستان و شهری آرزوی داشتن شرکتی مثل آلومینیوم را دارد که بتواند بی دغدغه از فوتبال حمایت کند اما این دلیل نمی شود که حضوراین یکی باعث حذف آن یکی شود.
« تاکید آیت الله دری نجف آبادی برضرورت توجه به محیط زیست و سلامت مردم در کنار تولید» ، «برگزاری یادواره شهدای زین الدین دراراک» ، « مناسب نبودن وضعیت کتابخانه های استان مرکزی» و«انتخاب پارک شهدای گمنام اراک به عنوان پارک بدون دخانیات» از دیگر عنوان های خبری هفته نامه سرچشمه استان مرکزی است.
هفته نامه سرچشمه با مشی فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی « مصطفی قاسمی» در 10 صفحه سیاه سفید و رنگی درگستره استان مرکزی توزیع می شود.

*** « رونق فرآوری موادمعدنی وسرمایه گذاری هدفمند در این بخش از سیاست های مهم اقتصاد مقاومتی» یکی از عنوان خبری هفته نامه شمس در شماره 542 است.
«محمدحسین مقیمی» استاندارمرکزی در بازدید از معادن و کارخانه های فرآوری شهرهای استان مرکزی گفت: رونق فرآوری مواد معدنی وسرمایه گذاری هدفمند دراین بخش از سیاست های مهم اقتصاد مقاومتی است که موجب افزایش درآمد و اشتغال در کشور و استان می شود.
وی افزود: معدن؛ ظرفیت توسعه این استان در کنار صنعت، تجارت، کشاورزی و گردشگری است که همه مسوولان استانی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
استانداراضافه کرد: استان مرکزی یکی از کانون های پراستعداد درعرصه معدن است و نباید از ظرفیت های این حوزه برای اشتغالزایی و تولید ثروت غفلت شود.
« استقرارسایت امداد هوایی هلال احمردرزرندیه» ، «افزایش 189 درصدی درآمدهای ملی استان مرکزی » و « تشریح برنامه های هفته بسیج» از دیگرعنوان هفته نامه شمس است.
هفته نامه شمس با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی با صاحب امتیازی ومدیر مسوولی «ابوالفضل فخرالاسلام» در چهار صفحه در استان مرکزی توزیع می شود.

*** « استاندارد سازی سیستم گرمایشی یک هزارو 500 کلاس درس در استان مرکزی» یکی از عنوان های خبری هفته نامه آرمان جوان در شماره 297 است.
« محمد صادق قائمی» مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی با توجه به فرارسیدن فصل سرما گفت: امسال دراستان مرکزی سیستم گرمایشی یک هزارو 500 کلاس درس در200 واحد آموزشی استاندارد سازی می شود.
وی همچنین با اشاره به پیش بینی و تامین اعتبار ویژه افزود: اجرای این طرح به محض ابلاغ اعتبارات آغاز خواهد شد.
« ایجاد غرفه آشنای اول درمحل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان مرکزی» ، « نوسازی ماشین آلات صنعتی اولویت برنامه های دولت» ، « صدور 250 گواهی صادرات و واردات کالا» ، « بهره مندی 93 درصد از روستاییان استان مرکزی از نعمت گاز طبیعی» و « واکنش وزیر بهداشت به انتشار فیلم اتاق عمل » از دیگر عنوان های هفته نامه آرمان جوان است.
هفته نامه آرمان جوان با مشی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیرمسوولی « بابک ابراهیمی» درچهار صفحه سیا و سفید ورنگی دراستان مرکزی توزیع می شود.
هم اکنون 55 نشریه محلی درقالب روزنامه، هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و فصلنامه دراستان مرکزی مجوز رسمی انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند که 43 نشریه چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.ک/1
2482/559


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن