تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رأی اعتماد به فرهادی ، شتاب بخشی به فرایند توسعه علمی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدرس دانشگاه پیام نور رأی اعتماد به فرهادی ، شتاب بخشی به فرایند توسعه علمی کشور است ساری - ایرنا - مدرس دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی ساری دادن رای اعتماد به دکتر فرهادی را نوعی شتاب بخشی به فرایند توسعه علمی کشور دانست.


" حسین برزگر ولیکچالی " دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اکنون که رییس جمهوری بر اساس وظایف و اختیارات قانونی خود بار دیگر یک شخصیت شناخته شده دانشگاهی و دارای سابقه درخشان اجرایی و علمی را جهت تصدی مسوولیت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است ، انتظار می رود که نهایت همکاری و تعامل برای به سامان رسیدن حساس ترین و کلیدی ترین وزارتخانه دولت صورت گیرد.
وی اضافه کرد: بی تردید دکتر فرهادی ، چهره ای خوش نام و مجرب در عرصه آموزش عالی و در بین دانشگاهیان به عنوان مدیری کارآمد ، متعهد ، متدین ، متعادل ، توسعه گرا ، منطقی و بدون حاشیه از مسائل سیاسی شناخته می شود.
وی اضافه کرد : نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی استحضار دارند که در شرایط دشوار کنونی ، تلاش ها و تدابیر دولت برای شتاب بخشی به آهنگ توسعه ، رشد و پیشرفت همه جانبه کشور بخصوص در عرصه علم ، فناوری و تحقیقات درخور تحسین و قابل ستایش است و در این اثناء مردم و نخبگان دانشگاهی از مجلس شورای اسلامی می خواهند با دولت همراهی بیشتری از خود نشان دهد.
برزگر با بیان اینکه حمایت از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری که نقش اساسی و کلیدی در تربیت نیروی انسانی و توسعه دانش بنیان دارد بر کسی پوشیده نیست و اهمیت دوچندانی دارد ، اظهار داشت : امروزه نهاد دانشگاه به آرامش ، برنامه ریزی ، ثبات مدیریت و نگاه علمی نیاز دارد تا دانشگاهیان بتوانند با نشاط ، بدون نگرانی و دغدغه و امید بیشتر به انجام وظایف خود و جهاد در عرصه تولید علم و فناوری بپردازند.
استاد دانشگاه پیام نور ساری تصریح کرد : تحقق این خواسته نیازمند حمایت همه جانبه ، سعه صدر و احترام متقابل بین قوا و روی کار آمدن و اعتماد به وزیری علمی ، اجرایی ، متعهد ، توانمند و توسعه گرا و متعادل در میان دانشگاهیان و افکار عمومی است که این ویژگی ها در دکتر محمد فرهادی کاملا مشهود است.
وی بیان داشت: ضمن حمایت از اهتمام مجدانه و سعی عالمانه رییس جمهور برای انجام تعامل مناسب با مجلس شورای اسلامی در راستای تعیین تکلیف مدیریت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از نمایندگان محترم توقع همراهی و همدلی بیشتر با دولت داشته و از آنان انتظار می رود که به منظور شتاب بخشی به فرایند توسعه علمی کشور با رأی بالا به وزیر پیشنهادی ، باعث ایجاد امید و پویایی دانشگاهیان و افزایش انگیزش در امر آموزش و پژوهش شوند و به تجدید و تداوم فضای امیدواری در دانشگاه های کشور کمک کنند.ک/3
2585/608


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن