تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818903769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی توسعه علمی کشور را شتاب می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی توسعه علمی کشور را شتاب می دهد ارومیه - ایرنا - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد نمایندگان مجلس به "محمد فرهادی" وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به توسعه علمی کشور شتاب می بخشد.


"جواد جهانگیرزاده" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرهادی از سابقه درخشانی برخوردار است و در دوران مسوولیت خود در جمعیت هلال احمر و عرصه بهداشت کارنامه درخشانی از خود باقی گذاشته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: بدون تردید این شخصیت فعال و انقلابی در صورت تصدی وزرات علوم می تواند به وظایف اصلی خود عمل کرده و از چارچوب نظام مقدس اسلامی و سیاستهای نظام خارج نشود.
وی با قابل تقدیر خواندن اقدام فوری دولت در معرفی وزیر پیشنهادی علوم افزود: این سرعت عمل نشانگر درایت و عقلانیت دولت یازدهم بوده و نشان می دهد برای افکار و نظرات مجلس شورای اسلامی احترام قائل است.
جهانگیرزاده با بیان اینکه معرفی "محمد فرهادی" به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری رضایت نمایندگان مجلس را در پی دارد گفت: وی قطع یقین رای اعتماد مجلس را کسب می کند.
وی افزود: با تصدی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری توسط فرهادی بدون شک مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف دانشگاهها محقق شده و رابطه مجلس و دولت مطلوبتر می شود.
او ادامه داد: عدم رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی به معنای تلاش مجلس برای ایجاد شکاف بین دولت و مجلس نیست بلکه مجلس معتقد به شرایطی است که وزرای پیشنهادی باید از این شرایط و ویژگیها برخوردار باشند.
وی گفت: هیچگونه اختلافی بین دولت و مجلس نیست و هرگز شکافی بین این دو به وجود نخواهد آمد بلکه مجلس و دولت مکمل یکدیگرند و در مسیر پیشرفت کشور حرکت می کنند.
رییس جمهوری پس از دانش آشتیانی، محمد فرهادی را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم معرفی کرده است.
قرار است چهارشنبه آینده فرهادی برای کسب رای اعتماد در صحن مجلس شورای اسلامی حاضر شود.
8135/581/660


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن