تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798277194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش معاملات خرید مسکن در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
افزایش معاملات خرید مسکن در کشور




رییس اتحادیه مشاوران املاک از رشد 20 درصدی حجم معاملات خرید و فروش مسکن در آبان ماه امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.





خبرگزاری ایسنا: حسام عقبائی در این باره گفت: در آبان 1393، در شهر تهران 12 هزار و 234 مبایعه نامه مسکونی در بنگا‌ه‌های املاک تنظیم و ثبت شده است که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل رشد 20 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه در آبان سال قبل، تعداد مبایعه‌نامه‌های ثبت شده در سامانه کد رهگیری در شهر تهران 10 هزار و 493 قرارداد بوده است، گفت: در شهر تهران، در آبان1393، مجموعا 26 هزار و 405 قرارداد انواع معاملات مسکن به ثبت رسیده است که از این تعداد معادل 12 هزار و 234 فقره مربوط به معاملات خرید و به شکل مبایعه‌نامه تنظیم شده، 12 هزار و 956 قرارداد اجاره نامه، 799 مورد قرارداد پیش فروش و مابقی در چارچوب اجاره به شرط تملیک، صلح، هبه، سرقفلی و ... بوده است.

عقبائی با تاکید بر سیر صعودی حجم قراردادهای ثبت شده در شهر تهران در آبان 1393 نسبت به مدت مشابه سال قبل، خاطرنشان کرد: در آبان ماه 1392، مجموعا 24 هزار و 663 قرارداد در سامانه رهگیری معاملات مسکن ثبت شد که از این تعداد 12 هزار و 750 قرارداد، اجاره نامه بوده است.

وی در خصوص علت افزایش حجم معاملات طی یکسال گذشته، توضیح داد: افزایش حجم معاملات موید خیز خروج از رکود در بخش مسکن و افزایش تدریجی میل به خرید مسکن در بین مردم است.

عقبائی افزود: با توجه به وضعیت فعلی و چشم انداز آتی بازار مسکن تا پایان سال روند افزایش حجم معاملات ادامه خواهد داشت ضمن اینکه به هیچ وجه پیش بینی افزایش قیمت تا پایان سال نداریم.

وی تاکید کرد: حتی نتایج مذاکرات هسته ای به هر شکل که باشد امسال نمی تواند اثر محسوسی بر بازار مسکن داشته باشد چرا که تحولات در بازار مسکن برخلاف سایر بازارها به شکل کند و در طول زمان اتفاق می‌افتد.

علت کاهش معاملات پیش فروش

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران، با بیان اینکه معاملات پیش فروش برخلاف سایر معاملات، آبان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اندکی کاهش داشته است، گفت: در آبان 1393، برابر با 779 مورد قرارداد پیش فروش در سامانه رهگیری به ثبت رسیده است که این میزان در آبان سال قبل، 980 مورد بوده است.

وی در خصوص علت این کاهش توضیح داد: خالی شدن حباب قیمت مسکن در سال 1393 و تعدیل بیشتر قیمت‌ها موجب شده قیمت واحدهای آماده به قیمت واحدهای پیش فروشی نزدیک شود و به همین علت مردم بیشتر به سمت خرید واحدهای آماده روی آورده اند.

افزایش کشوری معاملات مسکن

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک همچنین اعلام کرد: آبان ماه امسال، حجم معاملات مسکن در کل کشور نیز همچون تهران با افزایش مواجه شده است.

وی افزود: در آبان 1393، در کل کشور، مجموعا 134 هزار و 248 فقره قرارداد انواع معاملات مسکن ثبت شده است که این میزان در مدت مشابه سال قبل، 132 هزار و 254 قرارداد بوده است.

عقبائی ادامه داد: از این تعداد قرارداد ثبت شده در آبان 93، 81 هزار و 917 قرارداد مربوط به خرید و فروش مسکن – مبایعه نامه – بوده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته، 77 هزار و 924 قرارداد بوده است.

وی با اعلام کاهش تعداد قراردادهای کشوری اجاره در آبان 1393 نسبت به آبان 1392، گفت: تعداد قراردادهای اجاره آبان ماه امسال 46 هزار و 382 فقره قرارداد بوده که این میزان در مدت مشابه سال قبل، 47 هزار و 561 فقره قرارداد بوده است.







تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن