تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803735210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهادی فردی توانمند و هماهنگ با دولت و نظام جمهوری اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارشناس مسایل سیاسی: فرهادی فردی توانمند و هماهنگ با دولت و نظام جمهوری اسلامی است زنجان - ایرنا - یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: "محمد فرهادی "به عنوان گزینه پیشنهادی دکتر روحانی برای تصدی وزارت علوم، فردی توانمند و هماهنگ با دولت و نظام جمهوری اسلامی است.


بهروز صالحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه انتخاب وزرای پیشنهادی دولت تدبیر و امید همواره براساس شایستگی ها و توانمندی های لازم آنان انجام شده است، افزود: وزرای پیشنهادی قبلی رییس جمهوری برای این مسند نیز لایق و بر اساس معیارهایی منطقی و مورد قبول انتخاب شده بودند.
وی یادآوری کرد: عدم رای اعتماد به وزرای قبلی پیشنهادی رییس جمهوری و آنهم بنا به ادعاهای متعددی از قبیل مشارکت در فتنه سال 88، نمی تواند مبنا و استدلال خوبی در این بخش باشد.
صالحی با اشاره به اینکه پرونده سازی علیه افراد معیار مناسبی برای تعیین صلاحیت های لازم آنان نیست، افزود: شاخص های اساسی مانند، توانمندی و شایستگی لازم در مدیریت ها اهمیت ویژه ای دارد و مسائل مطرح شده نباید تحت الشعاع قرار گیرد.
وی ابراز کرد: انتخاب وزرای پیشنهادی رییس جمهوری مبتنی بر ارزش های نظام جمهوری اسلامی و بر اساس ولایت مداری اشخاص بوده است.
این استاد دانشگاه ادامه داد: تخریب و پرونده سازی برای وزرای پیشنهادی اقدامی ناپسند است چرا که ادامه این روند شکاف اساسی بین دولت و مجلس بوجود می آورد.
وی تصریح کرد: تعامل تنگاتنگ بین قوای سه گانه می تواند علاوه بر پیشگیری از بروز تنش و مشکلات احتمالی، انسجام و وحدت آفرینی را موجب شود.
صالحی تاکید کرد: یکپارچگی بین قوا روند توسعه و پیشرفت کشور را بیش از گذشته تسهیل می کند و این موضوع به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار است.
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: متاسفانه در رای اعتماد به وزاری پیشنهادی رییس جمهوری برای احراز پست وزارت علوم برخی نمایندگان مصلحت شخصی را لحاظ کردند که برخی مسائل حاشیه ای بوجود آمده نیز سوء استفاده دشمنان را به دنبال داشت.
وی اظهار کرد: بلاتکلیفی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به موقعیت حساس، مهم و کلیدی این وزارتخانه چندان شایسته نیست و تعیین وزیر مورد نظر می تواند رشد و ارتقا فعالیت های این بخش را در پی داشته باشد.
وی یادآوری کرد: دولت تدبیر و امید حتی در مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 روش منطقی و عقلانی، اعتدال گرایی را در پیش گرفته که در سالهای گذشته این روند برقرار نبوده است.
صالحی خاطر نشان کرد: کشور بیش از گذشته به همگرایی، هم افزایی و یکدلی نیاز دارد و تحقق این امر به اجرای هرچه بهتر برنامه ها و سیاست های مدون دولت کمک می کند.
به گزارش ایرنا، رییس جمهوری محمد فرهادی را به عنوان پنجمین گزینه برای تصدی پست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.
596/7320


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن