تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802824319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنايع هوافضا دشمنان نظام جمهوري اسلامي را زمين‌گير کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۲۷ق.ظ)
وزير دفاع: صنايع هوافضا دشمنان نظام جمهوري اسلامي را زمين‌گير کرده است وزير دفاع تاکيد کرد: دستاوردهاي وزارت دفاع امروز ‌در تمامي جبهه هاي حق در مقابل نظام سلطه قرار دارد‌.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين دهقان در مراسم توديع و معارفه ‌رئيس‌ سازمان صنايع هوافضا افزود: در دوران مسئوليت سردار فرحي در سازمان هوافضا اقدامات قابل توجهي در حوزه دستاوردهاي دفاعي صورت گرفته است و ان‌شاء‌الله خداوند متعال اجر و پاداش تلاش‌هاي صادقانه ايشان و همکارانشان را در بهشت موعود عنايت فرمايد.
وي در ادامه با بيان اينکه سازمان صنايع هوافضا در نظام جمهوري اسلامي ايران ‌از جايگاه کاملا ويژه‌اي نسبت به همه صنايع دفاعي برخوردار است، اظهار داشت: ‌اين هم به دليل وجود توانمندي‌هاي قابليت‌سازي است که مي‌تواند فضاي دفاعي ايران را در موضع بازدارندگي دفاعي تأمين کند.
وزير دفاع با بيان اينکه امروز سازمان صنايع هوافضا و دستاوردهاي منحصر بفردش دشمنان نظام جمهوري اسلامي را زمين‌گير کرده است، تاکيد کرد: دستاوردهاي وزارت دفاع امروز ‌درتمامي جبهه هاي حق در مقابل نظام سلطه قرار دارد‌.
دهقان با بيان اينکه امروز حساسيت‌هاي بسياري نسبت به سازمان صنايع هوافضا وجود دارد، تصريح کرد: امروز دشمنان با توجه به قابليت‌ها، توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي سازمان هوافضا، تمام فعاليت‌هاي اين سازمان را رصد مي‌کنند.
وي با بيان اينکه سازمان هوافضاي وزارت دفاع ‌از ناشدني‌ها عبور کرده است، اضافه کرد:‌ ‌يک اميد و انتظار جدي در ايران اسلامي به ‌وجود آمده که اين فرآيند بايستي هر روز قوي‌تر از قبل در موضع عمل و اقدام ‌متجلي شود تا ان‌شاء‌الله بتوانيم در عرصه بين‌الملل از امنيت ملي، منافع و اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع کنيم‌.
دهقان تاکيد کرد: توان انساني‌، زير‌ساخت‌هاي صنعتي و فناوري‌هاي توسعه يافته در سازمان‌ها‌، اين سرمايه را ايجاد کرده که با مديريت‌هاي شايسته‌ تر ‌بتوانيم گام‌هاي بلند‌تري را‌در ادامه مسير گذشته برداريم.
وزير دفاع با اشاره به جابجايي صورت گرفته در مديريت عالي سازمان صنايع هوافضا گفت: مهندس مهرداد اخلاقي با توجه به تجارب بسيار ارزنده و خوبي که از پايين‌ترين سطوح تا عالي ترين سطح مديريتي که درسازمان‌ هوافضا و صنايع تابعه ‌کسب کرده در واقع عضوي از خانواده بزرگ وزارت دفاع و سازمان هوافضاست که به سمت مدير عامل سازمان صنايع هوافضا منصوب شد تا مسير پيشرفت گذشته را با سرعت و شتاب بيشتري دنبال کند و سردار فرحي را با توجه به نگاه تحولي، رويکرد تعاملي و ‌ بهره‌مندي‌ وسعت ديد مديريتي، به سمت معاون امور صنعتي وزارت دفاع منصوب شد تا از تجارب ايشان در ساير سازمان‌ها و صنايع وزارت دفاع حداکثر بهره برده شود ‌و اميدواريم ‌سازمان صنايع هوافضا و ‌ساير سازمان‌هاي صنعتي وزارت دفاع بتوانند قابليت‌هاي خود را با توجه به تدابير و رهنمودهاي حکيمانه فرماندهي معظم کل قوا ‌‌‌به نحو شايسته متجلي کرده ‌و اقتدار دفاعي کشور را بيش‌ از پيش ارتقاء دهند‌.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن