تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بروجردی: داعش زاییده تفکر استکبار جهانی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بروجردی: داعش زاییده تفکر استکبار جهانی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی است تهران - ایرنا – رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گروهک تکفیری تروریستی داعش زاییده سیاست های سلطه جویانه آمریکا، انگلیس و فرانسه است که با هدف مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده است.


به گزارش ایرنا، "علاء الدین بروجردی" شامگاه شنبه در یادواره شهدای مدافع حرم که در مصلای نماز جمعه شریف آباد پاکدشت برگزار شد، اظهار کرد: ایران بنیانگذار وحدت میان امت اسلامی است و توانسته تا اسلام ناب محمدی را در میان 57 کشور اسلامی در بخشی از جغرافیای سیاسی عالم احیا کند.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با ساختار منحصر بفرد ولایت فقیه، این توفیق را داشته که اسلام را بعد از 14 قرن در این بخش از جغرافیای سیاسی حاکم کند و همواره از نصرت خداوند برخوردار باشد.
بروجردی با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم با مشکلات و کاستی های موجود در کشور آشناییم، افزود: ایران از نظر اقتصادی با مشکلاتی مواجه است چراکه سال هاست درگیر یک جنگ نابرابر اقتصادی شده است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینها، آمریکا و ایادی وابسته به این کشور باید بدانند که ملت ایران از صراط مستقیم دست بر نخواهند داشت و راه خود را با هدایت الهی و با قدرت ادامه می دهد.
بروجردی با اشاره به شکل گیری گروه های تکفیری در منطقه تاکید کرد: تمامی کارشناسان و تحلیلگران غربی، اعلام کرده اند که داعش با کمک های آمریکا و انگلیس و با حمایت و سرمایه گذاری عربستان، قطر و ترکیه در منطقه تشکیل شده است.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از قرن ها اکثریت مردم در عراق به حکومت رسیده اند و عصبانیت کشورهایی نظیر عربستان و قطر نیز از همین واقعیت است و به همین دلیل برای شکست دولت مردمی عراق، هر کاری را انجام می دهند.
بروجردی با اشاره به هزینه ماهانه 12 میلیارد دلاری حضور نظامی امریکا در عراق و مرگ پنج هزار نظامی این کشور گفت : با وجود تمامی این اقدامات و هزینه های سنگین ، امروز همگان شاهد عشق و علاقه مردم عراق به ایران اسلامی هستند که قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست .
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات سوریه نیز گفت: سوریه به عنوان خط مقدم مقاومت جایگاه بسیار مهمی در منطقه دارد و این امر از چنان اهمیتی برخوردار است که آمریکا ، فرانسه و انگلیس با بسیج تمامی امکانات و برخورداری از حمایت هم پیمانان منطقه ای خود همچون عربستان ، قطر و ترکیه تصمیم گرفتند تا بشار اسد را در جبهه مقاومت برابر رژیم صهیونیستی، ساقط کنند.
وی تصریح کرد: امروز شاهدیم که به فضل خداوند مردم سوریه با حمایت های جمهوری اسلامی و همراهی روسیه و چین به عنوان دو عضو شورای امنیت، توانستند تا ضمن مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، اجازه ایجاد تغییر در سطح منطقه را ندادند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز تنها از فرانسه یک هزار نفر عضو گروهک داعش هستند و هزاران نفر نیز در انتظار پیوستن به این گروه می باشند و در برخی از مناطق پاریس انسان تصور می کند که در کویته پاکستان قدم می زند و انسان هایی را با چهره های عجیب داعشی مشاهده می کند.
وی با اشاره به این که تفکر نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ بسیج از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده، گفت: امروز شاهدیم که حزب الله لبنان با دهها هزار نیروی متدین، ارزشی و معتقد همانند بسیجیان ایران با پیشانی بندهای یازهرا(س) و یا حسین(ع) به مصاف چهارمین ارتش قدرتمند جهان رفته و آنان را شکست می دهند.
تهرام/7254/ 1625/ 605


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن