تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802918037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: تاجران یزدی بازارهای هدف جدید شناسایی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار: تاجران یزدی بازارهای هدف جدید شناسایی کنند یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: این استان دارای ظرفیت های زیادی است و باید برای توسعه صادرات و عرضه بیشتر محصولات نسبت به شناسایی بازارهای هدف جدید چاره اندیشی و برنامه ریزی شود.


به گزارش ایرنا، سید "محمد میرمحمدی" عصر یکشنبه در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که به میزبانی گروه پیشگامان کویر یزد برگزار شد، افزود: تجار و صادرکنند گان استان یزد باید با شناسایی بازارهای هدف جدید ، کالاهای صادراتی خود را به کشورهای جدید ارسال کنند که این موضوع برای توسعه صادرات مهم است.
وی ادامه داد: کشورهای عمان و روسیه تعاملاتی با تجار یزد دارند و باید این رابطه بیشتر شده و با انعقاد قرار دادهای جدید برای گسترش صادرات اقدام شود و تولیدکنندگان نیز باید به کیفیت محصولات خود توجه ویژه داشته باشند چرا که در این صورت ظرفیت صادرات کالا افزایش خواهد یافت.
استاندار یزد اظهار کرد: در رابطه با مصرف صحیح آب نیز طرحی تهیه شده و برای اجرای پایلوت آن در استان یزد در حال پیگیری هستیم که انشا الله در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.
وی در پاسخ به گلایه برخی از صنعت گران در مورد مشکلات بانکی و صادراتی، گفت: خوشبختانه با توجه به رایزنی هایی که صورت گرفت مشکلات بانکی و عدم ارائه تسهیلات تا حد زیادی رفع شده و در مورد مشکلات صادراتی و عوارض نیز درخواست خود را به کارگروه ارائه دهید تا از طریق وزارتخانه مربوطه و یا از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید حمایت ویژه ای از صنایع و تولید کنندگان در قالب بسته های حمایتی داشته و دارد و نباید هرگز برخورد قهری به عنوان اولین کار صورت گیرد، زیرا هر واحدی که دارای کارگر است باید حمایت شده و با نشست و گفت و گو مشکلات حل شود.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی یزد نیز در این نشست گفت: مهمترین چالش برای تولیدکنندگان نرخ ارز است که متاسفانه پنج سال بدون تغییر جفظ و در مقطعی نیز این نرخ رها شد که نتیجه آن بحران در واحدهای صادر کننده و همچنین واردکننده بود.
سید "علی سالار" افزود: در دولت تدبیر و امید با اقدامات انجام شده تورم از 30 درصد به 14 درصد رسیده که جای تقدیر از دولت دارد و کمک بسیار زیادی به تولیدکنندگان بوده است.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان یزد گفت: پیشنهاد ما یکسان سازی نرخ ارز و اصلاح تعرفه های واردات براساس سنوات سال گذشته یعنی ما بین سال 92 و 93 است و امیدواریم دولت به درخواست ها و پیشنهادهای سمن ها و تشکل ها توجه کند.
مدیرعامل پیشگامان کویر یزد نیز در این نشست گفت: صادرات خدمات یکی از راه های کسب درآمد در آینده است و باید مسوولان کشور به این زمینه توجه و برنامه ریزی کنند.
محمدرضا رضایی نژاد افزود: در صورتی موفق هستیم که در صادرات خدمات وارد شویم و با توجه به ظرفیت های زیادی که در این زمینه وجود دارد قطعا شاهد موفقیت بیشتر خواهیم بود.
رییس اتاق تعاون استان یزد نیز در این نشست گفت: در سال 84 شهرک نساجی توسط بافندگان کارگاه های نساجی مزاحم شهری درخواست شد و در سال 87 کمیسیون ماده 32 مجوز واگذاری 50 هکتار زمین به این طرح را داده است.
احمد زاهد پناه افزود: هم اکنون 137 شرکت تعاونی 25 درصد مقدمات کاررا که زیرسازی و آماده سازی بوده انجام دادند و 10 میلیارد ریال نیز تاکنون هزینه کردند اما متاسفانه طرح متوقف شده است.
وی گفت: با توجه به اینکه 265 کارگاه کوچک نساجی در مریم آباد و 200 کارگاه در اکرم آباد و محله فهادان است باید برای راه اندازی مجدد این طرح اقدامات لازم صورت گیرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد نیز در این نشست گفت: یزد جزو هفت استان برتر صادر کننده به روسیه شناخته شده است و بالغ بر 30 دردصد محصولات گلخانه ای صادر شده از کشور به روسیه نیز از این استان است.
"محمدمهدی زارع" افزود: درخواست داریم صادرات استان ساماندهی شود، زیرا هم اکنون برند سازی نداریم و خدمات پس از فروش نیز انجام نمی شود و هر چند جزو 10 استان برتر کشور در زمینه صادرات هستیم اما متاسفانه صادرات با واسطه صورت می گیرد که بیشتر پیله وری است.
در این نشست که با حضور مدیران، تجار و صادرکنندگان عضو شورای گفت و گو ی دولت و بخش خصوصی استان یزد برگزار شد، محمد رضا قمی رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی یزد نیز گزارشی ارائه و هر یک از اعضا پیشنهاد و نظرات خود را برای اتخاذ تصمیمات لازم اعلام کردند.
7537/616


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن