تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804084218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرب در برابر حقوق مشروع ایران زیاده خواهی نکند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابوترابی فرد در گفت و گو با ایرنا: غرب در برابر حقوق مشروع ایران زیاده خواهی نکند تهران– ایرنا– نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم غرب در مذاکرات وین برای حصول توافق جامع هسته ای براساس واقعیت ها دربرابر خواسته های مشروع و منطقی جمهوری اسلامی ایران زیاده خواهی نکند تا بتوانیم به یک تصمیم صحیح دست یابیم.


حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به مذاکرات هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 برای دستیابی به توافق جامع، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران نماد امنیت، وحدت ملی و مردم سالاری دینی و دولت برآمده از آرای مردم در سطح جهان شناخته می شود.
وی ادامه داد: به همین دلیل غرب به این تصمیم رسیده است که باید در یک فضای برابر و در کنار میز گفت و گو به تصمیم مشترک رسید و برای اجرایی شدن آن تصمیم قدم برداشت و به گمان من امروز این موضوع، باور دنیای غرب و آمریکاست.
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: آنان تنها راه پیش روی خود را در ارتباط با ایران یک مذاکره برابر و عادلانه می بینند البته در این گفت و گوها در اندیشه دست یافتن به بالاترین برد هستند همانطور که در همه مذاکرات و گفت و گوهای سیاسی طرفین به این آرمان و هدف می اندیشند.
ابوترابی فرد، افزود: حضور و گفت و گوی جمهوری اسلامی ایران در چارچوب مقررات بین المللی و ان. پی. تی می تواند راه را برای برون رفت از شرایط امروز هموار کند.
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چنانچه غربی ها در این مسیر راه منطقی را نپیمایند به نظر بنده در ابتدا راه برای حرکت جمهوری اسلامی اندکی با چالش روبرو خواهد بود اما این مسیر را با یک شتاب و یک پرواز برای رسیدن هدف طی خواهد کرد.
ابوترابی فرد با بیان اینکه اصولا برای رسیدن به هدف باید موانع را با قدرت پشت سر گذاشت، اظهارداشت: از نظر منافع ملی در میان مدت و بلند مدت عدم دستیابی به تصمیم مشترک با 1+5 را به نفع ایران و به ضرر دنیای غرب به خصوص آمریکا و متحدین اروپایی او می دانم.
وی ادامه داد: البته از آغاز ورود در این گفت و گوها، جمهوری اسلامی ایران به دنبال این بوده است که در چارچوب منطقی با حفظ منافع ملی چالش های پیش رو را حل کند.
دهمین دور گفت و گوهای هسته ای جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 از 27 آبان ماه برای رسیدن به توافق جامع، در وین اتریش در حال برگزاری است.
سیام*9254**1429


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن