تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819661265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه های سنگین حاملهای انرژی بار سنگینی برروی شانه های آسایشگاه کهریزک


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
هزینه های سنگین حاملهای انرژی بار سنگینی برروی شانه های آسایشگاه کهریزک
هزینه های سنگین حاملهای انرژی بار سنگینی بر روی دوش آسایشگاه خیریه کهریزک بوده و مسئولان این مرکز را دچار مشکلات عدیده ای کرده است .
 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هیات مدیره آسایشگاه کهریزک در نشستی مشترک مشکلات و موانع پیش روی این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

 در ابتداي اين نشست محمدرضا صوفي نژاد با اشاره به تاريخچه تأسيس آسايشگاه و چگونگي انجام انواع خدمات بهداشتي، درماني و اقامتي در اين مجموعه گفت : در حال حاضر1750 مددجوي معلول ، سالمند و بيماران مبتلا به ام اس در اين مکان زندگي مي كنند كه شاخص پذيرش همگي آنان فقر و نيازمالی  است .

وي تصریح کرد: متوسط هزينه نگهداري ازهر مددجو به صورت ماهانه 1.600.000 تومان بوده كه تنها 18% از كل هزينه هاي اين مجموعه توسط دولت و مابقی 82% آن تماماً توسط كمكهاي مردمي تأمين مي گردد .

مدير آسايشگاه با اشاره به وضعيت قبض هاي آب و برق و گاز آسايشگاه اظهار داشت :  از زمان قطع يارانه هاي آب بها ، برق و گاز و عدم توانايي مجموعه در پرداخت اين هزينه هاي سنگين ، اين موضوع تبديل به معضلي بزرگ گرديده است .

وي همچنين با اظهار اميدواري از تسريع در ساخت جاده كمربندي افزود : جاده كمربندي راه اتصالي اهالي اين منطقه به خيابان اصلي است كه ، اميد است با مساعدتهاي همه جانبه اين مهم كه از ضروريات حفظ جان معلولين و سالمندان در برابر حوادث جاده اي است به زودي به انجام برسد .

 صوفي نژاد همچنين از فرماندار شهرستان ري درخواست نمود تا در به سرانجام رسيدن عمليات ساخت 50 واحد مسكوني ويژه پرسنل محروم آسايشگاه ، اين مركز را ياري نمايد .

در ادامه اين نشست مهندس جمالي پور فرماندار شهرستان ري خدمات آسايشگاه كهريزك به معلولين و سالمندان را ستودني خواند وبیان کرد:  با اين حجم و گستردگي و نيز كيفيتي كه امروز در اين مجموعه شاهد هستيم ، بخوبي مي دانيم كه بهترين خدمات ممكن به معلولين و سالمندان بستري در حال انجام است .

وي كهريزك را شاخص خدمت رساني به نيازمندان خواند و گفت :  همين نحوه خدمت رساني است كه باعث شده كهريزك در همه جا به عنوان الگويي ستودني شناخته شده باشد .

وي همچنين يادآور شد :  اين گونه مراكز كه دست دولت را در خدمت به معلولين و سالمندان مي گيرند،  باعث مي شوند بار عمده اي از دوش دولت برداشته شود .

جمالي پور فرماندار شهرستان تأكيد كرد :   آماده هستيم با همه امكانات موجود در رفع مشكلات و موانع اجرائي اين مجموعه همكاري نموده تا راه براي خدمت رساني هرچه بهتر هموار گردد .   
 
 انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن