تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814653192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه ثبت رکورد شاخص اس اند پي در بورس آمريکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۴۷ب.ظ)
ادامه ثبت رکورد شاخص اس اند پي در بورس آمريکا شاخص S&P 500 با تداوم روند افزايش ارزش خود براي پنجمين هفته متوالي در بازار بورس ايالات متحده، بار ديگر رکورد جديدي از خود ثبت کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، با افزايش ارزش شاخص ها در بازار بورس آمريکا و انتشار آمارها و اطلاعات از سوي بانک هاي مرکزي چين و اروپا، خوشبيني ها نسبت به اقتصاد جهاني افزايش يافت.
در آخرين تحولات بازار بورس ايالات متحده، شاخص S&P 500 با افزايش ارزش 0.5 درصدي در بازار بورس نيويورک به 2063.50 رسيد و بدين ترتيب در هفته اي که گذشت افزايش ارزش 1.2 درصدي و در مجموع افزايش ارزش خود در حال 2014 را تابحال به 12 رسانده است.
شاخص Dow Jones نيز با افزايش ارزش 91.06 واحدي معادل 0.5 درصد به 17810.06 رسيد که بالاترين ارزش اين شاخص به شمار مي رود و بدين ترتيب اين شاخص نيز رکورد جديدي از خود بر جاي گذاشت.
در جديدترين نقل و انتقالات بازار بورس سهام ايالات متحده 7.1 ميليون سهام داد و ستد شد که اين ميزان 7.7 درصد بيش از ميانگين در نظر گرفته شده براي سه ماهه سال به شمار مي رود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن