تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803787077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال مردم اسلام آباد از سفرنامه سلامت و امید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استقبال مردم اسلام آباد از سفرنامه سلامت و امید اسلام آباد غرب- ایرنا- مردم خونگرم شهرستان اسلام آباد غرب از ساعات اولیه صبح امروز (شنبه) برای بهره مندی از خدمات پزشکی و بهداشتی سفرنامه سلامت و امید در محل استقرار چادرهای این سفرنامه حاضر شدند.


به گزارش خبرنگار اعزامی گروه اجتماعی ایرنا، با توجه به بارندگی در این شهرستان تونل سلامت سفرنامه مزبور از فضای باز به سالن ورزشی شهید شهبازی تربیت بدنی اسلام آباد غرب منتقل شده است.
پیشتر تونل سفرنامه سلامت و امید در فضاهای باز و بوستان های شهرستان های مختلف همراه با اجرا برنامه هایی نظیر مداحی ، سخنرانی و اهدای جوایر برای حاضران در پیاده روی خانوادگی دنبال می شد.
بر اساس پیش بینی های انجام شده با توجه به ادامه بارندگی دیگر برنامه های خدماتی این سفرنامه در شهرهای استان نیز که تا روز سه شنبه ادامه دارد در فضاهای سرپوشیده انجام می شود.
اسلام آباد غرب با 95 هزار نفر جمعیت و 21 هزار کیلومتر مربع دومین شهر استان کرمانشان از نظر جمعیت در غرب ایران است و در 60 کیلومتری غرب کرمانشاه و نزدیک مرز ایران و عراق قرار دارد.
مسوولان و دست اندرکاران اجرایی چهارمین دوره سفرنامه سلامت و امید جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفرهای استانی خود با هدف ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی عصر جمعه وارد کرمانشاه شدند.
دست اندرکاران سفرنامه «سلامت و امید» از یکم تا چهارم آذر در چهار شهرستان محروم و کم برخوردار این استان حضور یافته و اهداف خود را در خدمت به مردم محروم دنبال می کند.
در اولین مرحله از اجرای برنامه های چهارمین سفرنامه سلامت و امید مردم میهمانواز اسلام آباد غرب از خدمات پزشکی و بهداشتی این سفرنامه برخوردار می شوند و در ادامه مردم شهرستان های جوانرود در روز یکشنبه، صحنه روز دوشنبه و سنقر روز سه شنبه پذیرای دست اندرکاران سفرنامه سلامت و امید خواهند بود.
15 چادر تونل سلامت شامل پزشک عمومی و متخصص عمومی، زنان و زایمان، بهداشت روان، مادر و کودک، کارشناس و مشاور بهداشت محیط، پیشگیری از اعتیاد ، کارشناس مشاور تغذیه، انتقال خون و جذب داوطلب برای جمعیت هلال احمر امروز به مردم اسلام آباد خدمات بهداشت و پزشکی ارایه می کنند.
انتخاب چادر های مزبور بر اساس مسایل و مشکلات رایج در هر شهرستان است.
پیش بینی می شود نزدیک به دو هزار نفر از مردم این شهر از خدمات این سفرنامه در روز جاری بهره مند شوند.
خدمات سفرنامه سلامت و امید با رویکرد پیشگیری در حوزه سلامت از طریق ارائه مشاوره های پزشکی، تست قند خون و فشار خون، غربالگری سرطان های شایع زنان، خدمات سلامت به سالمندان و راه اندازی خانه های سلامت و امید به صورت رایگان انجام می شود.
اخبار سفرنامه سلامت و امید را در استان کرمانشاه خبرنگاران رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری نظیر ایرنا، روزنامه شهروند، رادیو سلامت ، باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران و روابط عمومی هلال احمر پوشش می دهند.
این سفرنامه پیشتر با حضور در استان های گلستان، اصفهان و لرستان خدمات خود را به 10 هزار و 718 نفر از مردم محروم این استان ها ارائه کرده بود.
"فرح ناز رافع" رییس سازمان داوطلبان هلال احمر نیز اعلام کرد اجرای سفرنامه سلامت و امید در ۳ استان کشور تا کنون با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده و تا کنون ۱۴ هزار و ۹۸۶ نفرفقط در مسابقه پیامکی این برنامه شرکت کرده اند.
وی به حضور و شرکت ۲۲ هزار و ۳۰۰ نفر از هموطنان در ۳ استانی که تا کنون سفرنامه سلامت و امید در آنها اجرا شده، اشاره و تصریح کرد: به علاوه تا کنون ۲۲۰ چادر سلامت در ۱۲ شهرستان ۳ استان مجری سفرنامه، برپا شده و ۱۹۸ پزشک عمومی، متخصص و پیراپزشک در این چادرها به ۱۰ هزار و ۷۱۸ نفر خدمات درمانی، بهداشتی و آموزشی مورد نیاز را ارائه داده اند.
سازمان داوطلبان هلال احمر با هدف پیشگیری و در جهت کمک به افزایش سلامت جامعه این سفرنامه را در مناطق و روستاهای محروم کشور و در 12 استان راه اندازی کرده است.
8 استان باقی مانده تا پایان سال از خدمات سفرنامه بهره مند می شوند.
استان کرمانشاه با یک میلیون و 945 هزار و 227 نفر جمعیت از شمال به استان کردستان، از جنوب به استان لرستان و ایلام، از شرق به استان همدان و از غرب به کشور عراق محدود می­شود. این استان دارای 14 شهرستان، 31 شهر، 31 بخش و 86 دهستان است.
استان ایلام مقصد بعدی سفرنامه سلامت و امید است.
خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمان و بوشهر نیز در ردیف های بعدی سفر سفرنامه مزبور قرار دارند.
اجتمام**1880**1436


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن