تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفرنامه «سلامت و امید» عازم استان لرستان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفرنامه «سلامت و امید» عازم استان لرستان شد تهران - ایرنا - سفرنامه «سلامت و امید» جمعیت هلال احمر در ادامه سفرهای استانی خود، با هدف ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی صبح دوشنبه عازم شهر خرم آباد مرکز استان لرستان شد.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، سفرنامه «سلامت و امید» از 19 تا 22 آبان در چهار شهرستان این استان حضور یافته و اهداف خود را دنبال می کند.
اعضای این سفرنامه 19 آبان ماه در شهرستان پلدختر، 20 آبان ماه در شهرستان کوهدشت،21 آبان ماه در شهرستان دلفان و 22 آبان ماه در شهرستان الیگودرز مستقر و به ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی می پردازند.
استان لرستان با یک میلیون و 754 هزار نفر جمعیت دارای 10 شهرستان و دو هزار و 840 روستا با مساحت 28 هزار کیلومتر است.
این استان از شمال با استان مرکزی، همدان و کرمانشاه از جنوب با خوزستان، غرب با ایلام و شرق با اصفهان هم مرز است.
این سفرنامه پیشتر با حضور در استان های گلستان و اصفهان خدمات خود را به مردم محروم این استان ها ارائه کرده بود.
سازمان داوطلبان هلال احمر با هدف پیشگیری و در جهت کمک به افزایش سلامت جامعه این سفرنامه را در مناطق و روستاهای محروم کشور راه اندازی کرده است.
در سفرنامه «سلامت و امید» در استان گلستان و اصفهان در مجموع 9 هزار و 103 نفر از مردم محروم این مناطق از خدمات آموزشی و درمانی بهره مند شدند.
«فرح ناز رافع» رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز اعلام کرد که طبق آمار ارسالی از سوی دو استان گلستان و اصفهان در مجموع با مشارکت 57 پزشک متخصص و عمومی، 56 پیراپزشک و 472 داوطلب، شش هزار و 273 نفر خدمات درمانی از این سفرنامه دریافت کرده اند.
همچنین در این سفرنامه ها دو هزار و 830 نفر از خدمات آموزشی بهره مند شده و بیش از 260 واحد خون به بیماران اهدا شد.
آموزش سلامت، حفاظت از سلامتی و پیشگیری از بیماری و خودمراقبتی از جمله دیگر اهداف سفرنامه مزبور است.
بر اساس اعلام رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، اهدافی همچون کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، تاثیرگذاری روی رفتار جامعه، ایجاد رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم و نیز ارتقاء سطح و فرهنگ سلامت اقشار آسیب پذیر در جامعه با رویکرد آموزشی و پیشگیری در حوزه سلامت از دیگر اهداف طرح مزبور است .
اجتمام ** 1436 ** 1071


19/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن