تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819564118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان دلفان ایستگاه سیزدهم سفرنامه سلامت و امید / استقبال گرم مردم دلفان از سفرنامه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهرستان دلفان ایستگاه سیزدهم سفرنامه سلامت و امید / استقبال گرم مردم دلفان از سفرنامه خر م آباد - ایرنا - سفر نامه سلامت و امید در ایستگاه سیزدهم خود مهمان مردم نورآباد بود و این کاروان با استقرار در میدان امام خمینی (ره) نورآباد مرکز شهرستان دلفان به مردم خدمات پزشکی بهداشتی و پیشگیری ارائه کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا در نورآباد ٰ سفرنامه "سلامت و امید" در سومین سفر خود به استان لرستان وارد شهرستان نورآباد استان لرستان شد و مورد استقبال مردم مهمان نواز و خون گرم دلفان قرار گرفتند.
در حاشیه آئین های این سفرنامه ٰ سازمان هلال احمر با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان و دستگاههای محلی ا قدام به برپایی 22 چادر کرد وپزشکان و کارشناسان خدمات پزشکی و بهداشتی را به مردم منطقه ارائه کرد.
این خدمات شامل تخصص هایی چون پزشک عمومی، زنان و زایمان، دندانپزشکی، متخصص کودکان پزشک عمومی غربال گری و پیشگیری بود که توسط پزشکان و کارشناسان عضو سازمان داوطلبان هلال احمر به مردم ارائه گردید.
این گزارش حاکیست استقبال مردم نورآباد از این سفرنامه و برنامه های بهداشتی و درمانی آن بسیار باشکوه بود بطوریکه در مقابل هر چادر جمعیت زیای ازدحام کرده بودند تابتوانند از خدمات آنان بهره مند شوند.
استقبال و ازدحام جمعیت موجب شد داوطلبان هلال احمر تا ساعت 21 به ارایه خدمات پزشکی و بهداشتی به مراجعه کنندگان بپرازند.
سازمان داوطلبان هلال احمر با همکاری برخی دستگاهها با هدف پیشگیری و افزایش سطح سواد بهداشتی مردم و کمک به افزایش سلامت جامعه به خصوص در مناطق و روستاهای محروم کشورسفرنامه سلامت و امید را راه اندازی کرده است.
این سفرنامه از 19 آبان ماه در لرستان حضور یافته است و تاکنون در چهار شهرستان این استان به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کرده است.
سفرنامه بیش از این در استان های گلستان و اصفهان خدمات خود را به مردم محروم این استان ها ارائه کرده بود و مقصد بعدی آن در استان لرستان شهرستان الیگودرز و بعد از آن استان های کرمانشاه و ایلام است.
شهرستان دلفان به مرکزیت نورآباد بیش از 45 هزار نفر جمعیت و 440 روستا دارد که در شمال تاستان لرستان واقع شده است.
7270/630


22/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن