تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806396234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جِینی یاد می‌گیرد که چطور استرسش را درمان کند!


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:
اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت


درمان استرس,حس استرس ,بیماری استرس
جنی، بیماریست که درباره فرایند درمان استرس خود در برنامه دکتر آز با استفاده از روش دکتر اشتاین باوم صحبت کرده ، این متن را با کمی تغییر برای شما آماده کرده ایم .

این چند وقت خیلی سرم شلوغ بوده و استرس داشتم اما این مسائل این فرصت را به من داد که از چیزهایی که از دکتر اشتاین باوم یاد می‌گیرم استفاده کنم. من بلافاصله از تمرینات تنفسی که دکتر در برنامه به من یاد داد استفاده کردم و از این که چه قدر آسان و تاثیرگذار بود شگفت‌زده شدم. به شما هم پیشنهاد می‌کنم که اگر نیاز دارید انجام دهید. من خیلی در کنار گذاشتن چیزهای که نمی‌توانم تغییر دهم خوب نیستم اما مصمم هستم که این کار را انجام دهم. من و دکتر دوباره با هم راجع به بررسی مسائل و روی کاغذ آوردن چیزهایی که نمی‌توانم عوض کنم صحبت کردیم. این یک عادت بد است و من باید یاد بگیرم که آن را تغییر دهم.

من همچنین در حال نوشتن اتفاقات روزانه‌ام هستم که خیلی خوب است. همه چیز را در آن می‌نویسم: خوب، بد و زشت. به جای یادداشت‌هایی روی آینه دستشویی از کارهایی که باید انجام بدهم، جملاتی الهام‌بخش و کلماتی قصار چسبانده‌ام. من خیلی حرف‌های انگیزاننده را دوست دارم؛ دیدنشان خیلی خوب است. شاید به نظر کمی احمقانه بیاید؛ اما اگر این کار را انجام دهید متوجه می‌شوید که منظورم چیست! باعث لبخند زدن شما خواهند شد و به یادتان می‌آورند که چه چیزهایی اهمیت دارند.
مثلا اگر دوستم پیش من بیاید تا در مورد چیزهایی که نگرانش می‌کنند صحبت کند، به او خواهم گفت که آرام باشد و نفس بکشد چون همه چیز خوب خواهد شد. اگر واقعا بتوانم این را به او بگویم، پس خودم هم می‌توانم این کار را بکنم. من می‌توانم همه چیزهایی که دکترم به من یاد می‌دهد را انجام دهم و زندگی راحت‌تر و بهتری داشته باشم. پسرهایم عالی هستند و شغل ثابتی هم دارم. ممکن است برنامه‌ام با اکثر افراد متفاوت باشد ولی این فرصت خوب را دارم که با بهترین افراد سروکار داشته باشم و تفاوتی در روز کسی ایجاد کنم.

من تا حد خیلی زیادی نوشیدن نوشابه‌ام را کم کرده‌ام، و تغییری هم در اشتهایم به وجود آمده است. من فکر می‌کردم در کنار گذاشتنش به مشکل برخواهم خورد، اما آسان‌تر از آن چیزی بود که فکر می‌کردم. اگر شما هم مثل من با این مشکل درگیر هستید به شما پیشنهاد می‌کنم نوشابه کمتری بنوشید. من همچنین دارم سعی می‌کنم که در خانه اِسنک (هله هوله) کمتری بخورم، البته در محل کارم خیلی در این زمینه موفق نبوده‌ام. من یک برنامه غذایی را شروع کرده‌ام، به همین دلیل منتظر هستم که شاهد تغییرات فیزیکی بیشتری هم باشم. من به تازگی 42 ساله شدم و یک هدف امسالم این است که به طور مرتب ورزش کنم. (امروز یک جوش دیدم، این واقعا برای سن من منصفانه نیست.)

من به جز ورزش کردن چند هدف دیگر هم دارم: اول، تمرین تنفس انجام دهم! هم چنین در نظر دارم که یک استراحت به خودم بدهم، کاملا برنامه غذایی‌ام را در خانه و در سر کار تغییر دهم، نگران این نباشم که دیگران از من ناراحت هستند، تمام شب را بخوابم، به اندازه نصف ماراتون بدوم، یک کتاب بنویسم، به یاد گرفتن گلف ادامه دهم، و یک هدف سرگرم‌کننده هم اینکه به یک سفر دریایی بروم.

تغییرات در روش زندگی حس استرس من و مشکلات جسمی مانند سردردها، خواب، دردهای شکمی و همچنین مشکلات وحشتناک دستشویی رفتنم را تغییر خواهد داد. من از صحبت کردن در این زمینه احساس خجالت می‌کردم، ولی از زمانی که با دکترم صحبت کردم، متوجه شدم که افراد بیشتری از آن چیزی که فکر می‌کردم این مشکلات را دارند. امیدوار هستم که حتی با صحبت کردن و به اشتراک گذاشتن مسائل دشوارتر، افراد دیگر هم با وضعیت من ارتباط برقرار کنند و چیزهای عالی‌ای را از تجربیات من یاد بگیرند و آن ها را در زندگیشان به کار بگیرند.
منبع:آی بانو  
 مرتبط با روانشناسی استرسی ها بخوانند اگر مضطرب هستید، بخوانید با اضطراب های نفس گیر چگونه مقابله کنیم؟ بازگرداندن آرامش به زندگی پراضطراب امروزی به همین سادگی دلشوره خود را ساکت کنید ! تمدد اعصاب نفس عميق بكشيد وقتي دچار اضطراب مي‌شويم، چه كنيم؟





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن