تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820266371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استراتژي مديريت شهري با شناخت جايگاه شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۱۷ب.ظ)
استراتژي مديريت شهري با شناخت جايگاه شهر مدير شهر سازي و معماري مازندران با بيان اينكه استراتژي مديريت شهري با شناخت جايگاه شهر ميسر مي شود عنوان كرد تا جايگاه وجود شهرها شناخته نشود تمام استراتژي مديريت شهري به شكست مي انجامد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ثباتي در آيين افتتاحيه نخستين نمايشگاه خدمات شهري و دستاوردهاي شهرداري هاي مازندران كه در محل مصلي امام خميني ساري برپا شد اظهار داشت: براي شهري مطلوب سه شاخص امنيت، رزق و روزي فراوان و آسايش و رفاه براي شهروندان بايد فراهم شود.
وي با اشاره به اينكه فرم جمعيت قانوني از مهمترين مسأله در تشكيل يک شهر است افزود: يک شهر بايد داراي شهرداري باشد تا چارچوب شهري در قالب قانوني حفظ شود.
اين مسوول با بيان اينكه به كل جمعيت شهر، شهرنشيني مي گويند، تصريح كرد: با ابلاغ هاي بدون تحقيق روستاها به شهر تبديل شد و مشكلات و محروميت را به همراه آورد.
مدير شهرسازي و معماري اداره كل راه و شهرسازي مازندران با تأكيد بر اينكه تا جايگاه وجود شهرها شناخته نشود تمام استراتژي مديريت شهري به شكست مي انجامد خاطر نشان كرد: 17 آبان روز جهاني شهرسازي است كه شعاري مبني بر تغيير نگرش از دولت محور به شهر محور اعلام شد.
ثباتي ادامه داد: با اجراي نامطلوب شعار روز جهاني شهرسازي برنامه ريزي هايي كه براي مردم بود به مردم تبديل شد و به موفقيت نرسيد، وي افزود: برنامه ريزي بايد بر اساس رفاه و آسايش مردم باشد.
وي درباره طرح راهبردي توسعه شهري گفت: به منظور توسعه شهري چشم انداز جديد براي طرح راهبردي شهرهاي مازندران پيشنهاد شد كه شهرداري ساري اين طرح را به طور دقيق اجرا كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن