تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804087473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسيج؛ خط‌شكن جنگ نرم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۸:۵۲ق.ظ)
بسيج؛ خط‌شكن جنگ نرم است رئيس سازمان بسيج مستصعفين شبكه بومي اطلاع‌رساني بسيج «شباب» كه روز ششم هفته بسيج افتتاح مي‌شود را خط‌شكني بسيج در جنگ نرم دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، روز گذشته سردار نقدي طي جلسات جداگانه‌اي با معاونان صدا و سيما برنامه‌هاي هفته بسيج اين سازمان را كه از 30 آبان آغاز و تا 6 آذر ادامه دارد تشريح و معاونان و مديران اين دو معاونت برنامه‌هاي خود را براي اين هفته بيان كردند.
سردار نقدي در اين جلسات درخصوص نام‌گذاري روزهاي هفته بسيج گفت: هر روز از اين هفته با موضوع خاص نامگذاري شده است، اولين روز اين هفته با نام بسيج، ولايتمداري و انتظار، روز دوم شنبه اول آذر با نام بسيج، فرهنگ و تمدن نوين اسلامي، روز سوم با عنوان بسيج، جوان و خودباوري، دوشنبه 3 آذر روز چهارم با عنوان بسيج، اقتصاد مقاومتي و مديريت جهادي، روز پنجم 4 آذر بسيج، خانواده و سبك زندگي اسلامي، چهارشنبه 5 آذر با عنوان بسيج مستضعفين در راه بيت‌المقدس و روز آخر با عنوان بسيج، ايثار و ميثاق با شهدا نام دارند.
سردار نقدي در خصوص فعاليت‌هاي سازمان بسيج در سال‌هاي اخير گفت: اين سازمان ضمن فعاليت‌هاي فرهنگي دغدغه‌هاي اقتصادي، ورزشي و... كشور را نيز مد نظر داشته است، از جمله اين فعاليت‌ها ساخت 2400 سالن ورزشي در كشور است كه تجلي مديريت جهادي است كه رهبر معظم انقلاب فرمودند و با مشاركت‌هاي محلي و همت‌هاي بسيجي اين كار صورت گرفته است.
وي همچنين افزود: روز چهارم اين هفته؛ بسيج، اقتصاد مقاومتي و مديريتي نام دارد، كه با توجه ركود تورمي كه در كشور وجود دارد، كارهاي علمي صورت گرفته و راهكارهاي خاصي براي خروج از اين وضعيت در سازمان بسيج مستضعفين در نظر گرفته شده است. يكي از اين فعاليت‌ها ايجاد توليد بدون سرمايه‌گذاري بزرگ است. موضوعاتي در نظر گرفته كه با سرمايه‌گذاري اندك در 12 رشته شده است. اين فعاليت‌ها را خود مردم انجام مي‌دهد و سازمان صرف حمايت‌هاي فكري اين كار را پيش مي‌برد. اين نهاد با تدابير خاص بيش از 50 هزار شغل ايجاد كرده است كه كارآفريني بزرگي محسوب مي‌شود و روز چهارم اين هفته 20 هزار واحد توليدي به صورت همزمان در كشور افتتاح مي‌شود. اين تدبير ما را از معضلاتي چون بي‌كاري مي‌رهاند. ضروري است اين فعاليت‌ها به صورت خوب پوشش داده شود تا علاوه بر الگوسازي براي ساير نهادها قدرداني از بسيجيان فعال در اين حوزه باشد.
وي همچنين درخصوص اتاق فكر مراكز استان‌ها گفت: مجمعي در هر استان متشكل از متخصصان آن استان با نام مجمع بسيج شهرستان‌ها با هدف بررسي نحوه تعالي و رشد مراكز تشكيل شده است. در اين مجامع موضوعات و راه‌كارهايي براي بهبود وضعيت هر استان در زمينه‌هاي مختلف بررسي مي‌شود. روز سه‌شنبه آتي نيز اولين مجمع استان تهران برپا مي‌شود. در اين مجامع در سطح كشور 120 هزار نفر از متخصصان حضور دارند.
سردار نقدي پوشش رسانه‌اي اجتماع بزرگ بسيجيان كشور كه روز ششم اين هفته اتفاق مي‌افتد را ضروري دانست و گفت: پوشش اين مراسم روحيه‌اي براي هموطنان است تا بدانند با حضور ميليون‌ها بسيجي، پشتوانه نظامي و آمادگي دفاعي در كشور وجود دارد و علت اصلي است كه هيچ وقت دشمن به كشور ما طمع نمي‌كند.
رئيس سازمان بسيج شبكه بومي اطلاع‌رساني بسيج (شباب) را خط‌شكني بسيج در جنگ نرم دانست و افزود: تاكنون همه مسوولان فضاي مجازي كشور راه‌اندازي اينترنت ملي را هزينه‌بر مي‌دانستند و مي‌گفتند كه دانش و فناوري لازم در كشور وجود ندارد اما بسيج اين خط را شكست و گفت مي‌شود. اين شبكه مستقل از اينترنت است ولي همه امكانات اينترنت را دارد، سايت، شبكه‌هاي اجتماعي، وبلاگ و... در اين فضا با مختصات خودش كار مي‌كند.‌ روز ششم هفته بسيج اين شبكه افتتاح مي‌شود. اين شبكه مستقل است و به اينترنت وابستگي ندارد.
وي افزود: ما براي اطلاع‌رساني برنامه‌هاي اين سازمان به رسانه‌ها به خصوص صدا و سيما نياز داريم. در مباحث اخلاقي و تربيتي جوانان كه در قالب250 هزار حلقه صالحين فعال با حضور 20 هزار از علما ايجاد شده است لازم است صدا و سيما برنامه‌هاي را در نظر بگيرند.
معاون صدا نيز در اين جلسه برنامه‌هاي بسيج را در اين هفته هوشمندانه، نوآورانه و مبتكرانه دانست و افزود: اميدواريم بتوانيم برنامه‌هاي اين هفته را به صورت كامل پوشش دهيم و مثل گذشته نقطه درخشاني در كارنامه معاونت صدا قرار گيرد.
صوفي همچنين گفت: ما بسيج را نهاد مستقل و در عرض همه نهادها نمي‌دانيم، بلكه بسيج را همگاني و محور همه فعاليت‌ها مي‌دانيم و بقيه نهادها را در امتداد بسيج مي‌دانيم.
جعفري رئيس مركز بسيج نيز در اين جلسه گفت: براساس آمار اعلامي معاونت برنامه‌ريزي و نظارت برنامه‌هاي شبكه‌هاي راديويي از نظر مخاطبان رشد 86 درصدي كيفي داشته‌اند. كارهاي اين معاونت عميق‌تر و متناسب با مخاطبان بوده است.
وي ضمن قدرداني از سردار نقدي فعاليت‌هاي بسيج را در سال‌هاي اخير در همه حوزه‌ها ذكر كرد و افزود: گستره فعاليت‌هاي بسيج در طي اين سال‌ها زياد بوده است و از فعاليت‌هاي اقتصادي، سياسي، اجتماعي، فرهنگي و فناوري‌هاي نوين را پوشش داده است. امروز بسيج در همه حوزه‌ها فعال و اين مديون تلاش شبانه‌روزي در اين سازمان است. رسانه نيز مثل گذشته در كنار بسيج خواهد بود و امسال نيز اميدواريم شاهد توسعه كمي و كيفي برنامه‌ها باشيم.
در پايان اين جلسه مديران شبكه‌ها پيشنهاداتي را براي تعامل بيش‌تر با سازمان بسيج مستضعفان ارائه كردند و برنامه‌ريزي‌هاي براي شيوه و موضوعات برنامه‌سازي در اين هفته مطرح شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن