تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820271853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت استقرار و نیروی برخی از ادارات درخور شان مردم نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار عباس آباد: وضعیت استقرار و نیروی برخی از ادارات درخور شان مردم نیست نوشهر - ایرنا - فرماندار عباس آباد برلزوم بازنگری در وضعیت نیرو و استقرار ادارات در این شهرستان تاکید کرد و گفت: وضعیت استقرار و نیروی برخی از ادارات درخور شان مردم عباس آباد نیست.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، " سیدامیر حسینی جو " روز پنجشنبه در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان افزود : برای مردم عباس آباد قابل پذیرش نیست که برخی از ادارات بعد از گذشت سه سال از ارتقا به شهرستان هنوز با کمبود نیرو مواجهند و وضعیت استقرار آنها هم مشخص نیست.
وی با اشاره به حضور یک نیرو در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عباس آباد ، گفت : مسوولان ذیربط در استان به جای برگزاری جشنواره های مختلف مثل مجسمه های شنی برای بالا بردن عملکرد ، به دنبال برقراری توازن نیرو در سطح استان باشند تا با ارتقای ادارات ، شان مردم شهرستان عباس آباد حفظ شود.
حسینی جو همچنین گفت : با برگزاری نشست 1+5 ، جایگاه ایران به عنوان یک قدرت مستقل در منطقه و دنیا خودنمایی کرد و نشان داد که ابرقدرت های جهان بر خلاف برخی از کشورهای همسایه که از گزینه نظامی بهره جستند ، امروز مجبور به گفت و گو همراه با احترام و حفظ منافع با ایران اسلامی هستند.
فرماندار عباس آباد بر تلاش روز افزون مسوولان دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی و جلب رضایت مردم تاکید کرد و افزود : تمامی تلاش مسوولان باید در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشد که همانا خدمت به مردم و جلب رضایتمندی آنها است.
وی تصریح کرد : باید با بررسی و شناسایی مشکلات مردم با مدیریت جهادی در جهت رفع آنها اقدام کرد و و در این راستا کاغذ بازی ونشستن پشت میز را به کارهای عملی و جهادی تبدیل کرد تا علاوه بر سرعت بخشی به رفع دغدغه های مردم ، بتوان هرچه بیشتر در جهت توسعه و آبادانی منطقه گام برداشت و مردم نیز در عمل شاهد این تغییرات باشند.
حسینی جو از نحوه قانونمندی برخی از ادارات این شهرستان انتقاد کرد و گفت : در برخی از ادارات علاوه بر نبودن کار کارشناسی ، شاهد " کاربند " بودن نیروهای زیر مجموعه آن اداره به جای " کارمند " بودن هستیم.
وی افزود : این در حالی است که این نیروها قبل ا جذب شدن مشتاق خدمت به مردم بودند ، ولی بعد از شش ماه تغییر رویه داده و موجب نارضایتی مردم می شوند که باید با افزایش دستگاه های نظارتی با این افراد برخورد قاطع شود.ک/2
1295/1535/1654


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن