تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814777466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی بازیهای سیاسی شان را درشورا دنبال می کنند/شورا کارگاه سیاسی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در گفتگو با پانا مطرح شد؛ برخی بازیهای سیاسی شان را درشورا دنبال می کنند/شورا کارگاه سیاسی نیست خبرگزاری پانا: یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به حاشیه های سیاسی شورای شهر چهارم در سال دوم گفت: متاسفانه برخی از برخوردهای سیاسی قصد دارد شورا را از مسیر اصلی خود دور کند که امیدواریم چنین اتفاقی نیافتد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۸ آبان ساعت 09:30



احمد حکیمی پور در گفت و گو با خبرنگار پانا با بیان این که شوراها یکی از مطالبات اصلی مردم و انقلاب هستند گفت: در شورا اصلاح طلب و اصولگرا معنا ندارد و امیدواریم بعضی از اعضا شش و بش های خود را وارد شورا نکنند و سیاست را در زمینی غیر از زمین شورا بازی کنند. حکیمی پور با بیان اینکه شورای چهارم بدور از حاشیه های سیاسی آغاز به کار کرد گفت: امیدواریم اعضا از ریل گذاری هایی که اعضا در سال نخست شورای چهارم گذاشته اند خارج نشود. این عضو اصلاح طلب شورا در خصوص ادبیات نامناسب برخی از اعضا نسبت به تذکر دهندگان گفت: ما دوستانه به این دوستان تذکراتی داده ایم و پیشنهاد کرده ایم جلسات مشترکی داشته باشیم و این را هم نباید فراموش کنیم که شورا یک نهاد اجتماعی خدماتی است اما عده ای آن را رزمایشی برای آمادگی به فتح موقعیت های سیاسی دیگر می دانند و می گویند شورا الگویی برای رسیدن به جایگاه های بعدی است.
  وی به این افراد توصیه کرد: ما در شورا نیامده ایم که کار سیاسی کنیم قرار است ما طی این چهار سال مشکل شهر تهران را برطرف کنیم.
حکیمی پور تاکید کرد: من در زمینه سیاسی شدن شورا احساس خطر می کنم که امیدوارم به زودی این نگرانی ها برطرف شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن