تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804290157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار بیرجند: سیاست های دولت بر شکوفایی بخش اشتغال و تولید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار بیرجند: سیاست های دولت بر شکوفایی بخش اشتغال و تولید است بیرجند - ایرنا - فرماندار بشرویه گفت: سیاست های دولت بر شکوفایی بخش اشتغال و تولید، بویژه در مناطق محروم است.


" علی باقری" روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان، اظهار کرد: ایجاد فرصت های شغلی و رفع معضل بیکاری فقط با همدلی و همفکری مسوولان دستگاه های اجرایی امکان پذیر است.
وی ادامه داد: بشرویه از جمله شهرستان های جوان خراسان جنوبی است و به تبع آن مشکلاتی از جمله فرصت های شغلی، فقر شدید در حوزه صنعت و همچنین کمبود امکانات رفاهی و فرهنگی دارد که باید با همت مسوولان مرتفع گردد.
فرماندار بشرویه با اشاره به دستور کار کارگروه اشتغال افزود: باید در شهرستان از ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده شود و بازده کار فقط شعاری نباشد لذا دستگاه های مربوطه بر اساس آمار و ارقام خود گزارش حوزه اشتغال را ارائه نمایند و به هیچ عنوان نباید کسی فضای کسب و کار را مسموم کرده و سکان را به نفع خود در دست گیرد.
وی با تاکید بر آسیب شناسی حوزه اشتغال در بشرویه تصریح کرد: یکی از راه های ایجاد فرصت های شغلی شناسایی آسیب های حوزه اشتغال در بشرویه است.
وی افزود: باید با فرهنگ سازی، مهارت آموزی و گرایش جوانان بویژه قشر تحصیل کرده به سمت شغل های مهارتی در جهت افزایش تولیدات، ایجاد فرصت شغلی و همچنین کاهش آمار بیکاری تلاش شود.
امام جمعه بشرویه هم به پتانسیل ها و داشته های شهرستان بشرویه اشاره کرد و گفت: محور اقتصاد بشرویه در حوزه کشاورزی، دامپروری و برداشت گیاهان دارویی است که خود پتانسیل بالایی به شمار می رود لذا می توان با افزایش صنایع فرآوری در جهت تولید اشتغال دراین حوزه اقدام کرد که مسوولان مربوطه باید همت خود را بکار گیرند.
حجت الاسلام محمد شمس الدین افزود: برای آبادانی و توسعه باید از تولیدات داخلی حمایت کرد تا علاوه بر پیشرفت اقتصادی شرایط ایجاد شغل و فرصت های شغلی نیز به وجود آید.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با تاکید بر بررسی شاخص های کلیدی هر شهرستانی در حوزه اشتغال زایی اظهار داشت: ایجاد اشتغال مربوط به یک دستگاه و متولی خاصی نمی شود بلکه باید تمامی دستگاه ها با شناخت و بررسی شاخص های کلیدی شهرستانی خود از جمله میزان جمعیت، شاخص های بازار کار و پتانسیل های موجود در جهت ایجاد شغل و فعالیت های اقتصادی تلاش کنند.
محمد سنجری تصریح کرد: نگاه به وضعیت اشتغال شهرستان باید به صورت کامل و جامع باشد و با مقایسه عملکرد در سال های قبل روند رشدی آن بررسی گردد.
وی ضمن تاکید بر تغییر نگرش فکری در حوزه کار بویژه در بین اقشار تحصیل کرده افزود: در حال حاضر 35 درصد جویندگان کار، فارغ التحصیلان هستند و با نگاهی به متقاضیان مهارت آموزی در مراکز فنی و حرفه ای درمی یابیم بخش اعظمی از آنان دارای مدارک لیسانس تا فوق لیسانس می باشند و به دلیل عدم فرصت شغلی مرتبط با رشته در بدنه دولت، به دنبال حرفه آموزی و ورود به بازار کار مهارتی می باشند.
سنجری افزود: لذا باید آموزش های فنی و حرفه ای بر اساس نیاز سنجی جامعه صورت پذیرد و منطبق با نیاز بازار کار آموزش های لازم به متقاضیان داده شود و بر همان اساس نیز تسهیلات ارائه گردد تا زمینه ایجاد اشتغال فراهم آید.
وی گفت: باید با فرهنگ سازی کارهای مهارتی تغییر نگرش به فرهنگ کار صورت بگیرد چرا که لازمه تولید اشتغال فقط در منابع مالی و پول خلاصه نمی شود بلکه نگرش فارغ التحصیلان به کار باید تغییرکند که اولین قدم را باید خانواده ها بردارند.665


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن