تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819564457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار آذرشهر: روستاها مرکز تولید و اشتغال هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار آذرشهر: روستاها مرکز تولید و اشتغال هستند تبریز- ایرنا - فرماندار آذرشهر با بیان این که روستاها مراکز تولید و اشتغال هستند، گفت: حمایت از بخش کشاورزی و افزایش تولید از شاخص های خودکفایی ملی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حیدر صادقی روز پنج شنبه در روستای سیلاب از توابع این شهرستان افزود: آب و خاک کافی و مناسب از مقدمات اصلی توسعه کشاورزی و فراهم شدن بستر اشتغال است.
وی بر توجه بیش از پیش به صنعت کشاورزی تاکید و خاطر نشان کرد: شهرستان آذرشهر یکی از قطب های مهم و تعیین کننده کشاورزی در آذربایجان شرقی است که متاسفانه کمبود آب زراعی و باغی و شوری بیش از حد آب چاه های کشاورزی باعث مشکلات فراوانی شده است.
رییس کارگروه آب و خاک و کشاورزی آذرشهر یادآوری کرد: بخش عمده آب کشاورزی این شهرستان از قنوات و چشمه ها تامین می شود که لازم است بهره برداران با هماهنگی و همکاری مسوولان و نسبت به مرمت و بهسازی آنها اقدام کنند.
فرماندار آذرشهر در ادامه اظهار کرد: با تلاش مسوولان نظام و همکاری مردم زیر ساخت های لازم و همه خدمات عمومی در روستاهای این شهرستان فراهم و زمینه توسعه و عمران و آبادی بوجود آمده است.
صادقی به آثار و کارکردهای عمران و آبادی در روستاها و کار و تولید اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث می شود نه تنها مهاجرتی از روستا به شهر صورت نگیرد، بلکه معکوس هم بشود.
وی مشارکت روستاییان در کارهای عمومی و ارایه خدمات بسیار کارساز دانست و افزود: شوراهای اسلامی و دهیاران باید در این زمینه اولویت های روستا را شناسایی و برای اجرای طرح های لازم برنامه ریزی و اقدام کنند.
40 درصد از جمعیت 120 هزار نفری شهرستان آذرشهر در روستاها سکونت دارند.
7226/587


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن