تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819634505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هند 400 میلیون دلار دیگر از بدهی نفتی خود را به ایران می پردازد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هند 400 میلیون دلار دیگر از بدهی نفتی خود را به ایران می پردازد دهلی نو - ایرنا - منابع مطلع در دهلی نو اعلام کردند: هند بزودی سومین قسط 400 میلیون دلاری بدهی خود را به ایران پیش از خاتمه ضرب الاجل قرارداد موقت بین ایران و قدرت های جهانی، خواند پرداخت.


روزنامه انگلیسی زبان هندوستان تایمز روز پنجشنبه در گزارشی به نقل از منابع مطلع اضافه کرد: پالایشگاههای هند خود را برای پرداخت بدهی خود در طول هفته آینده می کنند.
شرکت پالایش و پتروشیمی "منلگور" و شرکت نفت "اسار" بخش عمده این مبلغ را خواهند پرداخت و شرکت "ایندین اویل" و شرکت "هندوستان پترولیوم" از دیگر شرکت هایی هستند که بخشی از بدهی خود را می پردازند.
هند این مبلغ را براساس قرارداد موقت بین ایران و کشورهای گروه 1+5 بر سر برنامه هسته ای ایران پرداخت خواهد کرد.
ایران بر اساس این قرارداد، می تواند بخشی از طلب نفتی خود را که در کشورهای مختلف در اثر تحریم های یکجانبه غرب راکت مانده اند، دریافت کند.
هند قبلا 900 میلیون دلار را در دو قسط، بر اساس قرارداد موقت هسته ای که به ایران اجازه دریافت 2.8 میلیارد دلار از طلب های نفتی خود را از بانکهای خارجی می دهد، پرداخت کرده است.
یک منبع دیگر گفت: این مبلغ می تواند امروز پنجشنبه نیز پرداخت شود.
این منابع بخاطر حساسیت موضوع از افشای نام خود پرهیز کردند.
گفته می شود که آخرین پرداخت ها از طریق یک مکانیزم موجود مورد استفاده در انجام پرداخت های اخیر به ارزهای مختلف صورت خواهد گرفت که بانک مرکزی هند آن را آغاز کرد و طلب ایران از طریق بانک مرکزی امارات و به درهم پرداخت می شود.
هند بزرگترین مشتری نفت ایران بعد از چین، واردات نفت خود را از ایران در طول 10 ماه گذشته از امسال (2014) به میزان 40.3 در صد در مقایسه با همین مدت در پارسال افزایش داده است .
*آساق*2*262*1600 *1479


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن