تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798266948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا و رژیم صهیونیستی خود تروریست‌پرور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آلیا در همایش دنیای بدون ترور برای کودکان:
آمریکا و رژیم صهیونیستی خود تروریست‌پرور هستند
رییس کمیته حقوق بشر مجلس گفت: در مذاکرات هسته‌ای هیچ اعتمادی نباید به غرب داشته باشیم زیرا آنها در تلاشند تا جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند و به ما ضربه وارد کنند.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، فاطمه آلیا نماینده مجلس شورای اسلامی و موسس و رئیسه کمیته حقوق بشر مجلس در همایش دنیای بدون ترور برای کودکان در رابطه با اهمیت حقوق کودکان اظهار داشت: 20 نوامبر روزی است که در سازمان ملل متحد کنوانسیون حمایت از حقوق کودکان شکل گرفت و کشور ما هم عضو این کنوانسیون است که به همین مناسبت این همایش تحت عنوان دنیای بدون ترور برای کودکان برگزار شده است.  
 
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه کودکان در دین مبین اسلام تصریح کرد: پیامبر ما و اهل بیت(ع) نیز احترام و جایگاه ویژه‌ای را برای کودکان درنظر می‌گرفتند از همین‌رو طبق حدیثی که از پیامبر نقل شده است کسانی که کودکان را شاد کنند اجر و پاداش فراوانی را از خداوند مسألت می‌کنند.  
 
نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با بندهای آمده شده در کنوانسیون جهانی حقوق کودک گفت: در این کنوانسیون جهانی 54 بند و 2 ماده الحاقی وجود دارد که تمامی حقوق کودکان اعم از امنیت جسمی و روانی و داشتن خانواده و آزادی در بیان و دوربودن از خشونت آمده است اما در قسمت‌هایی آنها می‌خواهند فرهنگ‌های خود را بر ما دیکته کنند که این دور از دموکراسی است زیرا ما به فرهنگ تمامی کشورها احترام می‌گذاریم.  
 
آلیا افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری صلح طلب است و رئیس جمهوری ما نیز شعار صلح را در سازمان ملل بیان کرده است اما دایه‌داران این کنوانسیون‌ها و حقوق بشر و کسانی که جایزه صلح را دریافت می‌کنند نسبت به ترورهای صورت گرفته در ایران اقدامی نکرده‌اند بلکه در بعضی موارد از آن تروریست‌ها حمایت نیز می‌کنند.  
 
وی بیان داشت: اکنون کودکان غزه و فلسطین به دلیل کینه‌توزی صهیونیست‌ها در شرایط سختی بسر می برند اما ما اقدامی را از سوی مدعیان حقوق بشر در این باره شاهد نیستیم و برای مثال تا قبل از اینکه گروه تفکیری داعش به جان خودشان نیز بیافتد زنان و کودکان را قلع و قمع می‌کردند اما با توجه به این خشونت‌ها شاهد هیچ محکومیتی از سوی مدعیان حقوق بشر در این باره نیستیم زیرا سیاست‌ها در قبال داعش یکی به نعل زدن و یکی به میخ زدن است.  
 
نمایند مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ما یکی از قربانیان تروریست است و 17 هزار نفر در کشور به واسطه اقدامات تروریستی شهید شده‌اند اظهار داشت: 2 هفته قبل که در سازمان ملل گزارش حقوق بشری خود را ارائه دادیم در آنجا نماینده اقلیت‌های دینی کشور هم از آزادی بیان در ایران گفت و نشان دادیم در بخش تشکل‌ها، احزاب و روزنامه‌ها آزادی بیان داریم اما آنها متأسفانه فقط به گزارشات دروغ خود در رابطه با ایران می‌پردازند.  
 
وی ادامه داد: در گزارش آنها آمده است که جمهوری اسلامی ایران کودکان را اعدام می‌کند که بنده به صراحت اعلام می‌کنم این مورد به صورت کامل مردود است و اگر مجازاتی صورت بگیرد بعد از سپری شدن سن قانونی شخص است و این را نیز باید بدانیم که تعداد زیادی از تروریست‌ها و قاچاقچیان با سوء استفاده از کودکان می‌‌خواهند به اهداف شوم خود برسند لذا یکی از درخواست‌های ما از وزارت آموزش و پرورش این است که در این باره با آموزش دادن مواردی از این مورد پیشگیری بعمل آید.
 
آلیا با اشاره به قطعنامه ضد ایرانی کانادا بیان داشت: روز گذشته شاهد قطعنامه ضدایرانی کانادا بودیم که با تعداد کم آراء به تصویب رسید که این نشان از دروغ‌پردازی‌های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران است.  
 
وی در ادامه سخنانش گفت: به چه دلیل غرب از فرقه تروریستی منافقین حمایت می‌کند آن فرقه اقداماتی را علیه مقامات منتخب مردم و مردم عادی انجام داده است و تنها دلیلشان این بوده است که آن افراد به مسجد می‌رفتند.  
 
نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نظر غرب 2 نوع حقوق بشر وجود دارد و علیرغم مصوبات کنوانسیون‌های حقوق بشری ما شاهد برخوردهای نژادپرستانه آنها به صورت ملموس هستیم و تنها آنها شعار می‌دهند اما در واقعیت اقداماتشان کاملا نژادپرستانه است.  
 
آلیا در ادامه سخنانش به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: فرزندان ملت اکنون درحال مذاکره هستند و بر منافع مردم کشور هم پافشاری دارند اما با بررسی‌های صورت گرفته در مجلس تاکنون یک ریال هم در خزانه دولت ریخته نشده است.   
 
وی ادامه داد: غرب مدعی است که ما باید تمام فعالیت‌های هسته‌ای خود را قطع کنیم و ما هم غنی‌سازی خود را از 20 درصد کاهش دادیم و مقداری از سوخت‌های سوخت خود را اکسید کردیم و همان‌طور که می‌دانید در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی فعالیت‌های هسته‌ای ما نیز مهرومون شد و تمام این اقداماتی که ما صورت دادیم در رابطه با این بود که فعالیت‌های غیرنظامی خود را ثابت کنیم اما آنها تنها به اینکه فعالیت‌های علمی ما را محدود کنند فکر می‌کنند اما نکته مهم اینجا آن است که ما برروی لغو تمامی تحریم‌ها استوار هستیم.  
 
نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این تحریم‌ها به قصد از بین بردن انقلاب بوده است اما جوانان ما با تکیه بر اراده و غیرت خود آنها را ناکام گذاشتند و رژیم صهیونیستی و آمریکا نیز علاوه بر تحریم‌ها با پرورش تروریست‌ها، هزینه‌های زیاد و مصوباتی که در کنگره آمریکا ثبت کرده‌اند در تلاشند که به نظام ما ضربه بزنند.  
 
آلیا در پایان خاطرنشان کرد: ما به واسطه رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و رشادت‌ها و خون شهدا اکنون الگوی کشورهای اسلامی هستیم و همانگونه که امام فرمودند: انقلاب ما انفجار نور بود اکنون کشورهای دیگر نیز تحت تأثیر انقلاب ما قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/  
 
 








تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن