تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798365348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر فلسطینی:وقت آن رسیده است تا رژیم صهیونیستی تاوان جنایات خود را بپردازد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در گفت وگو با ایرنا وزیر فلسطینی:وقت آن رسیده است تا رژیم صهیونیستی تاوان جنایات خود را بپردازد رام الله - ایرنا - « زیاد ابوعین» وزیر دولت فلسطین و رییس هیات رسیدگی به پرونده دیوار حائل و شهرک سازی تاکید کرد : وقت آن فرارسیده است تا رژیم صهیونیستی تاوان جنایات خود از جمله سرقت زمین ها و منابع درآمدی فلسطینی ها را بپردازد.


زیاد ابوعین در گفت وگو با ایرنا، نسبت به خطر تصمیم رژیم صهیونیستی برای اشغال 1800 کیلومترمربع دیگر از زمین های فلسطینی واقع در جنوب الخلیل در کرانه باختری اشغالی به منظور اهداف نظامی هشدار داد.
وی افزود: این اقدام خطرناک رژیم صهیونیستی را که هیچ اعتنایی به انتقادات بین المللی در رابطه با پروژه های شهرک سازی برای صهیونیست ها در قدس شریف و کرانه باختری ندارد، تحریک کننده خواند.
این وزیر فلسطینی خاطرنشان کرد: در جریان پیگیری های گسترده متوجه شدیم اسراییل در تلاش برای سیطره بر مناطق وسیعی از سرزمین ها در مجاورت شهر یطا به سمت بحر المیت است.
ابوعین تصریح کرد: این اقدام، خطرهای بسیاری در پی دارد و مانع ایجاد تشکیل کشور فلسطینی خواهد شد.
وی همچنین هشدار داد که رژیم صهیونیستی با این اقدام درصدد مسدود کردن راه های ارتباطی بین استان ها در کرانه غربی و مناطق حومه آنها است.
رییس هیات رسیدگی به پرونده دیوار حائل و شهرک سازی، بهانه های رژیم صهیونیستی برای سیطره بر زمین های بیشتر فلسطینی ها را بی پایه و اساس خواند و گفت که به نظر می رسد گام بعدی این رژِیم افزودن این زمین ها به شهرک های صهیونیست نشین کنونی و یا ساخت شهرک های جدید است.
ابوعین تاکید کرد که دولت فلسطین در رام الله هرگز تسلیم این تجاوزها نخواهد شد و زمین های فلسطینی اشغال شده را از چنگ صهیونیست ها نجات خواهد داد.
این وزیر فلسطینی اظهارداشت: « محمود عباس» رییس تشکیلات خودگردان فلسطین درصدد طرح همه مسائل مربوط به ساخت شهرک های صهیونیست نشین و تجاوز و زیرپا گذاشتن مقدسات در سازمان ملل تحت عنوان طرح پایان دادن به اشغالگری و همه مظاهر آن است.
وی در خصوص اقدام کشورهای اروپایی در محکوم کردن تصمیم های رژیم صهیونیستی برای اشغال سرزمین های فلسطینی گفت: ما ضمن استقبال از چنین موضع گیری هایی، اتفاقات جاری را با حساسیت شدید پیگیری می کنیم و به دنبال اقدامات عملی برای جلوگیری از اقدامات مجرمانه دشمن صهیونیستی هستیم.
رییس هیات رسیدگی به پرونده دیوار حائل و شهرک سازی، هدف اصلی پیش روی فلسطینی ها را درهرموقعیت و جایگاهی که هستند، مجبور کردن رژیم غاصب صهیونیستی به پرداخت تاوان دزدی سرزمین های فلسطینی ها و ضربه زدن به سرنوشت آنان دانست.
ابوعین تاکید کرد: وقت آن فرارسیده است که اجازه ندهیم رژیم اشغالگر صیهونیستی براحتی و بدون پرداخت تاوان بر زمین های ملت فلسطین مسلط شود و و با فروش آنها به میلیون ها دلار سود دست پیدا کند.
این وزیر فلسطینی با بیان اینکه نباید به رژیم صهیونیستی اجازه دهیم به آبها و ثروت های سرزمین ما دست اندازی کند، خاطرنشان کرد: می خواهیم رژیم صهیونیستی بجای سود بردن، تبدیل به بازنده و متضرر شود.
خاورم *(3)*387*1324


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن