تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798910480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد از رویکرد آمریکا در حمایت از نظامیان رژیم صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گلوبال ریسرچ:
انتقاد از رویکرد آمریکا در حمایت از نظامیان رژیم صهیونیستی
شهروندان فلسطینی از زیر آوارهای برجامانده از برجی مسکونی که به گفته شاهدان عینی در حملات نظامیان اسرائیلی به غزه در 24 اوت سال کنونی تخریب شد و فرو ریخت اموال و وسایل خود را جمع آوری می کنند.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی گلوبال ریسرچ در گزارشی با انتقاد از رویکرد مقامات نظامی آمریکا از اقدامات نظامیان اسرائیل در حمله به غزه نوشت: منتقدان، اظهارات یکی از مقامات ارشد نظامی آمریکا که اخیرا گفته بود پنتاگون از تجربیات حملات نظامی اسرائیل به غزه در تابستان سال کنونی می تواند درس های زیادی فرا بگیرد را "شرم آور" خواندند.


مارتین دمپسی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در اظهارات خود در پنج شنبه گذشته اقدام نیروهای دفاعی اسرائیل جهت تلاش برای  کاهش خسارات و تلفات شهروندان غیر نظامی را در عملیات لبه حمایتی تل آویو ستود.


دمپسی در راستای اظهارات خود در باره اقدامات نظامیان اسرائیل در حملات خود علیه غزه از اعزام گروهی از افراد نظامی و غیرنظامی آمریکا به اسرائیل جهت فراگیری تجربیات نیروهای دفاعی تل آویو در آن عملیات مخصوص در غزه خبر داد.
رماح خدیمی  از اعضای کمپین آمریکایی " به اشغال اسرائیل پایان دهید" گفت تاکتیک های اسرائیل نبایستی دوباره تکرار شود.


وی اقدام فرماندهان نظامی آمریکا در قدردانی و تحسین از حملات نظامی اسرائیل در غزه را شرم آور و نگران کننده خواند و تصریح کرد، آیا کشتار 500 کودک در نتیجه حملات نیروهای اسرائیلی دلیلی بر کشتار غیرنظامیان از سوی نظامیان تل آویو در غزه نیست و هنوز محاصره هفت ساله غزه را باید سیاست جلوگیری از رنج و آزار غیر نظامیان توصیف کرد؟!


در پی حملات هفت هفته ای اخیر اسرائیل به غزه دست کم 2 هزار و 194 فلسطینی جان خود را از دست دادند که از این شمار دست کم 75 درصد آنان شهروندان غیر نظامی و بیش از 500 نفر از آنان را کودکان بیگناه تشکیل می دهند.
براساس گزارش های آژانس فعالیت های امدادی سازمان ملل متحد، در جنگ 50 روزه اسرائیل علیه غزه همچنین دست کم 80 درصد از 100 هزار واحد مسکونی فلسطینیانی که تخریب یا نابود شده اند محل سکونت پناهندگان بوده است.


همچنین به موجب گزارش های سازمان بهداشت جهانی و آژانس کار و امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی سازمان ملل متحد، حملات نظامیان اسرائیل بیش از نیمی از بیمارستان ها و مراکز درمانی تخریب کرده است .این در حالی است که  بیش از 11 هزار نفر از مجروحان جنگی به نیاز فوری به مراکز درمانی داشتند.


نیروهای نظامی اسرائیل در ادامه حملات خود علیه غزه  شش مدرسه وابسته به سازمان ملل متحد که محل اسکان آوارگان فلسطینی و همچنین هماهنگ کنندگان امداد رسان سازمان ملل بود را تخریب کردند.حملات نظامیان علیه برخی از مدارس غزه دست کم 47 کشته و صدها زخمی بر جا گذاشت.


افزون برآن، اسرائیل از سوی سازمان عفو بین الملل و ناوی پیلای کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل به جنایات جنگی بالقوه محکوم شد.


با توجه به اینگونه جنایات از سوی نظامیان اسرائیل خدومی ادامه  کمک های نظامی آمریکا به تل آویو و همچنین تلاش کاخ سفید برای  توجیه جنایات جنگی اسرائیل را تاسف بار خواند.


رماح خدومی منتقد آمریکایی سیاست های آمریکا و عضو کمپین آمریکایی" به اشغالگری اسرائیل پایان دهید" با بیان اینکه اظهارات دمپسی شوک آور نیست تاکید کرد هر کسی از سیاست های نظامی واشنگتن پیروی کند بخوبی می داند مقامات کاخ سفید نیز در تعاریف و مفاهیم حمایت از حقوق شهروندی دچار اشتباه و تناقض هستند.






انتهای پیام./







تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن