تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805832398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید روزنامه نگار آمریکایی بر لزوم برخورد با جنایتهای رژیم صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تاکید روزنامه نگار آمریکایی بر لزوم برخورد با جنایتهای رژیم صهیونیستی خبرگزاری پانا : روزنامه نگار آمریکایی بر لزوم برخورد جامعه جهانی با جنایتهای رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۲ آبان ساعت 15:41

به گزارش خبرگزاری پانا، به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، جیم دابلیو دین سردبیر نشریه وترنز تودی چاپ آمریکا در گفتگو با این شبکه از شهر آتلانتا در ایالت جرجیای آمریکا گفت: «در هفته های اخیر اقدامات اسرائیل در اورشلیم (قدس) بسیار گسترش پیدا کرده است. اسرائیل به صورت گسترده به سرکوب فلسطینی ها روی آورده است. اسرائیل تحرکاتی هم علیه مسجدالاقصی داشته است. اما مقامات اسرائیلی به خوبی می دانند که این گونه اقدامات همانند گذشته سبب بروز انتفاضه می شود. اما ظاهرا اسرائیل می خواهد این روند استمرار داشته باشد تا بهانه ای به دست بیاورد تا به سرکوب هرچه گسترده تر فلسطینی ها روی بیاورد و کنترل خود را بر آنها افزایش بدهد. اسرائیلی ها به خوبی می دانند که چگونه از خشونت بهره برداری کنند. وضع غزه نیز بسیار بغرنج است. اسرائیل باید از محاصره غزه دست بکشد. سازمان ملل متحد باید در این زمینه مداخله کند. نباید اجازه داده شود اسرائیل به ارتکاب جنایت علیه بشریت ادامه بدهد. اما ظاهرا چون مردم غزه برای آنها ارزشی ندارند، اجازه داده می شود اسرائیل این کارها را ادامه بدهد. کاری که اسرائیل انجام می دهد همواره انگشت اتهام را به سمت فلسطینی ها اشاره می گیرد. اسرائیل از چند دهه گذشته همواره این رویکرد را درباره فلسطینی ها داشته است و به این کار ادامه می دهد.» وی در ادامه افزود: «اسرائیل ارتش بسیار بزرگی دارد. اسرائیل با تکیه بر فناوری های پیشرفته خودش و دستگاه اطلاعاتی گسترده اش هرکاری که می خواهد انجام می دهد. برخورد اسرائیل با بادیه نشینهای فلسطینی نیز قابل توجه است. این افراد هیچ تهدیدی برای اسرائیل نیستند. اما اسرائیل به این بادیه نشینها نیز رحم نمی کند. اسرائیل به کشاورزان فلسطینی نیز حمله می کند تا خشونت و درگیری بوجود بیاید و از آن بهره برداری کند. درواقع، اسرائیل به مجازات دسته جمعی فلسطینی ها ادامه می دهد. این روند باید متوقف شود. اقدامات اسرائیل در غزه به روشنی موید رویکرد آن در مجازات دسته جمعی فلسطینی ها است. براساس برآوردهای سازمان ملل متحد حدود بیست سال طول خواهد کشید تا خسارتهای وارد شده به غزه جبران شود. علت طولانی شدن این روند نیز محدودیتهایی است که اسرائیل درباره ورود مصالح ساختمانی به غزه اعمال کرده است. اسرائیل اجازه نمی دهد مصالح ساختمانی وارد غزه شود. قدرتهای بزرگ غربی با این اقدامات اسرائیل برخورد نمی کنند. نتیجه این وضع، استمرار رنج و آلام فلسطینی ها است. باید با این روند برخورد شود. اسرائیل باید متوقف شود. برای اسرائیل مهم نیست که چه تعداد از فلسطینی ها کشته یا آواره شوند.»











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن