تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804614425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش، توانمندی و ظرفیت بالای بسیج باید به درستی در جامعه تبیین شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نقش، توانمندی و ظرفیت بالای بسیج باید به درستی در جامعه تبیین شود زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: نقش کلیدی، توانمندی و ظرفیت های بالای بسیج باید به درستی در جامعه تبیین شود تا همه پی به قدرت بالای این نیروی عظیم مردمی ببرند.


سرهنگ ابوالفضل طهماسبی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: اگر فرهنگ بسیج به خوبی در جامعه نهادینه شود به حتم مشکل تربیتی و فرهنگی در حوزه های مختلف ازجمله دانشگاه ها و حتی میان اقشار مختلف جامعه را شاهد نخواهیم بود.
وی به اهمیت تفکر بسیجی در سطح جامعه اشاره نمود و اظهار کرد: باید به بسیج دانش آموزی نیز توجه ویژه و وافری داشت و اگر با این قشر ازجامعه به لحاظ تربیتی و فرهنگی کار شود در واقع به شکل بهتری به اهداف و برنامه های ترسیم شده نزدیک خواهیم شد.
سرهنگ طهماسبی به هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هفتج بسیج تاکید کرد و افزود: انتظار می رود این برنامه به لحاظ پوشش رسانه ای پررنگتر شود تا فعالیت های بسیج به صورت دقیق تری به سمع و نظر مردم انقلابی و همیشه در صحنه برسد.
وی فرا رسیدن هفته بسیج را به مردم ولایتمدار و انقلابی تبریک گفت و تصریح کرد: باید با تاسی از بزرگ بسیجی جهان اسلام "مقام معظم رهبری" یک بسیجی واقعی بود و کشور را در رسیدن به اهداف و برنامه ها یاری بیشتری داد و دشمنان دین و قرآن را نیز دلسرد و مایوس تر کرد.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان "بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی" را شعار هفته بسیج ذکر کرد و گفت: امسال سیاست ها و برنامه های بسیاری به منظور تبیین خدمات و نقش برجسته بسیج در ابعاد مختلف ازجمله "تقویت روحیه جهاد، مقاومت و استکبارستیزی، جایگاه بسیج، افزایش شور و نشاط در جامعه و بصیرت افزایی، روشنگری" و طراحی شده است و بسیج سپاه ناحیه زنجان به فراخور ظرفیت، برنامه های مختلفی را در طول این هفته اجرا خواهد کرد.
وی افزود: در طول این مدت 270 برنامه مختلف برگزار می شود که " نشست با اصحاب رسانه، دیدار با نماینده ولی فقیه، خانواده معظم شهدا و بسیجیان جان برکف ، فضاسازی شهر به منظور ایجاد شور و نشاط بیشتر، همایش مشترک ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه ها، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و روستایی ، حضور گسترده حلقه های صالحین در نمازجمعه، نشست های بصیرتی و روشنگری، افتتاح چند پایگاه مقاومت، برپایی نمایشگاه آسیب های ماهواره ، اجتماع بزرگ و پرشور بسیجیان ، اعزام حلقه های صالحین به اردوهای جهادی، اردوهای تربیت و زیارتی، اهدا خون، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، راهپیمایی شبانه پایگاههای مقاومت، تشکیل جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر، گردهمایی های مختلف، تجدید عهد و پیمان و حضور در مزار مطهر شهدا و مراسم غباروبی و عطرافشانی قبور پاک و مطهر این سرافرازان همیشه جاوید" ازجمله این برنامه هاست.
وی هدف از اجرای این برنامه ها در هفته بسیج را "تبیین نقش و توانمندی ها و ظرفیت های بسیج در اقتصاد و فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی و تحقق تمدن نوین اسلامی" ذکر کرد.
597/596


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن