تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820841648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه های اجتماعی نهاد خانواده را تهدید می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک کارشناس فرهنگی: شبکه های اجتماعی نهاد خانواده را تهدید می کنند تهران بزرگ- ایرنا- یک کارشناس فرهنگی گفت: شبکه های اجتماعی جدید مانند وی چت و همچنین فیس بوک حیازدایی و ترویج اباحه گری را به دنبال دارند و نهاد خانواده را تهدید می کنند.


حجت الاسلام والمسلمین "رضا شجاعی مهر" چهارشنبه شب در جلسه آموزش ارتقای فرهنگ عمومی با موضوع تحکیم بنیان خانواده در جمع اولیاء و مربیان فیروزکوهی اظهار کرد: غربی ها نگاهی سکولار به خانواده دارند که تمامی هم و غم شان مصرف گرایی است.
وی با اشاره به خطرات ماهواره ها و شبکه های اجتماعی افزود: این ابزار نهاد خانواده های دینی را به شدت تهدید و بایستی ضمن مراقبت برنامه ریزی کارشناسی و منسجم با آن مقابله کرد.
وی تصریح کرد: شبکه های اجتماعی جدید مانند وی چت و همچنین فیس بوک حیازدایی و ترویج اباحه گری را به دنبال دارند و در واقع این شبکه ها برای خانواده ها و جوانان مخرب هستند.
شجاعی مهر با تاکید براینکه باید فرهنگ دینی را تقویت کرد و جلوی این شبکه ها را که پشتوانه شان نظام استکباری است به طور جدی گرفت، تصریح کرد: باید با بصیرت افزایی و هوشیارسازی خانواده ها آنان را آگاه ساخت تا نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه نیزدر ادامه گفت: تحقیق و بررسی در خصوص تبلیغات سو و تهاجم فرهنگی دشمنان و شناسایی و تحلیل ترفندهای تبلیغی علیه انقلاب اسلامی، یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین "اسماعیل شجاع" افزود: در این راستا همایش های تحکیم بنیان خانواده با هدف مصون نگه داشتن خانواده ها از این آسیب ها برگزار می شود.
تهرام/8142/1724


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن