تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818998949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله شاه آبادی: با ترک امر به معروف و نهی از منکر ناهنجاری ها گسترده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله شاه آبادی: با ترک امر به معروف و نهی از منکر ناهنجاری ها گسترده می شود قم ـ ایرنا ـ استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت:امروزه متاسفانه با کمرنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بسیاری ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی پدید آمده است.


به گزارش ایرنا، آیت الله "نصرالله شاه آبادی" چهارشنبه شب در جمع طلاب و فضلای قمی حوزه علمیه قم افزود:ترک این واجب الهی باعث ریخته شدن قبح گناه و امور ناپسند در جامعه شده و بدون تردید عتاب و عذاب الهی را به دنبال دارد.
وی با بیان اینکه انسان باید ابتدا درون خود را اصلاح کرده و سپس به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بپردازد، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون باید هدف از تحصیل خود را به خوبی بدانند که این هدف چیزی جزء گسترش دین و معنویت در جامعه نیست.
استاد اخلاق حوزه های علمیه از بوجود آمدن برخی آفات و ناهنجاریها در شهر مقدس قم با وجود تعداد بسیاری طلاب و روحانیون انتقاد کرد و گفت: جمهوری اسلامی باید در همه شئون، اسلامی باشد نه فقط در اسم و عنوان، از این جهت امر به معروف و نهی از منکر باید در کشورمان بسیار گسترش پیدا کند.
وی در پایان با اشاره به تلاش دشمنان و مستکبران برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب والای تشیع، تصریح کرد: روحانیون باید جایگاه و ارزش دین را به خوبی شناخته و با توکل به قدرت لایزال الهی، در عرصه امر به معروف و نهی از منکر با جدیت حضور یافته و آموزه های دینی را به روشنی برای مردم بیان کنند.
مجمع طلاب و فضلای قمی حوزه علمیه قم با حضور حجت الاسلام "علی بنایی" معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و جمعی از طلاب و روحانیون در مسجد مرحوم آیت الله مرعشی نجفی(ره) در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد. ک/3
8146/ 550/ 1917


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن