تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798433210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون دانشگاه پیام نور: این دانشگاه از 52 نقطه دنیا دانشجو دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون دانشگاه پیام نور: این دانشگاه از 52 نقطه دنیا دانشجو دارد شیراز- ایرنا- معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استان های دانشگاه پیام نور کشور گفت:بزرگترین سیستم جامع آموزشی کشور متعلق به دانشگاه پیام نور است به گونه ای که این دانشگاه امور آموزشی و تحصیلی بیش از یک میلیون دانشجو از داخل کشور و 52 نقطه دنیا را برعهده دارد.


به گزارش ایرنا "رضا حاجی حسینی" عصر چهارشنبه در آیین معارفه رییس دانشگاه پیام نور استان فارس در شیراز افزود: آمار قبولی دانش آموختگان این دانشگاه در آزمون های تحصیلات تکمیلی و رتبه های برتر کسب شده توسط آنان دراین آزمون ها، نشان دهنده سطح علمی مناسب دانشگاه پیام نور است .
معاون حقوقی، مجلس وهماهنگی استان های دانشگاه پیام نور، برخی تبلیغات مبنی بر پایین بودن کیفیت آموزش در این دانشگاه را مردود دانست و بیان داشت:در مقطع کنونی افزایش کیفیت آموزش از اولویت های این دانشگاه است.
حاجی حسینی ، برگزاری آزمون های متمرکز و استاندارد را یکی از ویژگی های ممتاز دانشگاه پیام نور دانست و افزود: برای هر نیمسال تحصیلی بیش از پنج میلیون پاسخنامه چاپ می شود.
وی اظهار کرد: حرکت به سمت آزمون های آنلاین ، رویکرد جدید دانشگاه پیام نور است که در صورت وجود زیرساخت های فنی در کشور به این سمت گام برخواهیم داشت.
معاون دانشگاه پیام نور کشور بر تکریم دانشجویان و جلب رضایتمندی آنان تاکید کرد و همچنین درباره نحوه انتصاب مدیران دراین دانشگاه گفت: سیاست دانشگاه در انتصاب مدیران، استفاده از نیروهای توانمند همین دانشگاه است چرا که این افراد با ویژگی های دانشگاه پیام نور آشنا بوده و با زوایای کار آشنایی کامل دارند.
وی ، از فعالیت بیش از سه هزار عضو هیات علمی تمام وقت در دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از ظرفیت های مهم این دانشگاه نام برد و گفت: یک سوم اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور دارای مرتبه علمی استادیار به بالا هستند.
حاجی حسینی ادامه داد: از نظر تعداد مراکز و واحدها، استان فارس بعد از استان اصفهان بیشترین مراکز دانشگاهی را دارد.
سرپرست جدید دانشگاه پیام نوراستان فارس نیز دراین آیین گفت: با توجه به کاهش جمعیت دانشجویی دانشگاه های کشور، و همچنین کاهش کمک های دولتی به دانشگاه، پذیرش این مسوولیت دراین شرایط، ریسک بسیار بالایی بود اما همه تلاش خود را برای توسعه وپیشرفت دانشگاه به کار خواهم بست .
عبدالرسول قرائتی اظهار کرد: برای ایجاد زمینه مناسب برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور همه باید دست به دست هم دهیم و با بهره گیری از تفکر وخلاقیت، مسیر توسعه دانشگاه را هموار کنیم.
وی بر توجه ویژه به مقوله کیفیت در توسعه کمی و کیفی دانشگاه تاکید کرد و گفت: ارج نهادن به مقام و منزلت دانشجو، توسعه مقاطع تحصیلات تکمیلی، توسعه آموزش مجازی، ساماندهی رشته های کم جمعیت، تاسیس پژوهشکده ها و شرکت های دانش بنیان و همچنین تقویت و توسعه اخلاق اسلامی در دانشگاه از برنامه های مدیریت جدید دانشگاه پیام نور استان فارس است.
رییس پیشین دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دراین آیین با بیان این که این واحد دانشگاهی سال های گذشته در بخش های مختلف رتبه های برتر دانشگاه پیام نور کشور را به دست آورده است، بیان داشت:با تلاش های صورت گرفته، موفق به کسب رتبه اول در ارزیابی همه جانبه دانشگاه پیام نور شدیم.
سعید مظلومیان گفت:سال های اخیر همچنین شاهد توسعه چشمگیر تحصیلات تکمیلی بودیم و افزون بر این دانشگاه پیام نور فارس به عنوان استان برتر در راه اندازی بیشترین پروژه های عمرانی در کشور معرفی شد.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور ظرفیت بسیار بالایی دارد ، بیان کرد:امروز کمترین خانواده ای در استان فارس است که دانشجو یا دانش آموخته از دانشگاه پیام نور نداشته باشد.
در این آیین "عبدالرسول قرائتی" به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان فارس معرفی و از خدمات سعید مظلومیان رییس پیشین این دانشگاه تقدیر شد.
عبدالرسول قرائتی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان فارس، دانشیار رشته فیزیک دانشگاه پیام نور شیراز و پژوهشگر برتر گروه علوم پایه کشور درسال 92 است و سوابق متعددی از جمله رییس و معاون منطقه پنج دانشگاه پیام نور، ریاست دانشگاه پیام نور شیراز را در کارنامه کاری خود دارد.
وی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور شیراز است و علاوه برتدریس، مدیریت گروه فیزیک دانشگاه پیام نور استان فارس را نیز برعهده دارد. او دارای فعالیت های پژوهشی متعددی است که ازجمله آنها می توان به چاپ 43 مقاله در مجلات معتبر خارجی، حضور در 26 کنفرانس خارجی، ارائه 125مقاله در همایش های داخلی، 12 طرح تحقیقاتی خاتمه یافته و تالیف و ترجمه 12 کتاب در رشته فیزیک اشاره کرد.ک/2
2026 /679


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن