تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819674223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار وحدتیه: توسعه امور عمرانی نیازمند مشارکت شهروندان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار وحدتیه: توسعه امور عمرانی نیازمند مشارکت شهروندان است بوشهر - ایرنا - شهردار وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان گفت: شتاب در امور توسعه ای و سرعت بخشی به روند فعالیت های عمرانی بدون مشارکت و همراهی مردم امکان پذیر نیست.


به گزارش ایرنا عبدالحمید صفایی روز چهارشنبه درنشست هم اندیشی با امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه افزود: تملک املاک برای بازگشایی و تعریض معابر، احداث خیابان ها، میدان ها و بلوارهای متعدد و زیباسازی به عنوان مهمترین برنامه های امور زیربنایی و اساسی توسعه وحدتیه در دست اجراست.
وی بااشاره به محدودیت منابع دولتی و نیازهای توسعه ای در وحدتیه یادآورشد: در سه سال گذشته بیش از 500 پروژه تملک املاک توسط این شهرداری برای اجرای طرح های توسعه ای بویژه بازگشایی معابر انجام شده است.
شهردار وحدتیه اضافه کرد: در زمین لرزه 5.7 ریشتری اوایل آذر پارسال شهرستان دشتستان529 واحد مسکونی در وحدتیه دچار خسارت شد که برای سرعت بخشی در بازسازی، این شهرداری با تعامل با شهروندان و خسارت دیدگان 280 پروانه ساختمان رایگان صادر کرد.
وی یادآورشد: وحدتیه یکی از کانون های زمین لرزه در استان بوشهر به شمار می رود برهمین اساس بر رعایت نکات فنی در ساخت و سازها تاکید زیادی انجام می شود .
صفایی ادامه داد: هرچند زمین لرزه برازجان خسارت های مالی و جانی زیادی برای شهروندان دشتستانی داشت اما برای پیشگیری از پیامدهای آن در مدیریت شهری یک فرصت قلمداد می شود.
وی گفت: برهمین اساس همزمان با ساخت و ساز های واحدها به اصول شهرسازی و فنی برای ارتقای مبلمان شهری نیز توجه خواهد شد.
صفایی با قدردانی از مشارکت مردم وحدتیه در بازگشایی معابر افزود: شهرداری برای اجرای طرح های زیرساختی با همکاری مردم اقدام های خوبی انجام داده است.
شهردار وحدتیه یادآورشد: برای بازگشایی معابر درگذشته پرداخت وجه ریالی ملاک عمل بود اما باتوجه به محدود بودن بودجه شهرداری و همکاری مطلوب مردم به غیرازمعابر اصلی در معابر فرعی با تامین مصالح ساختمانی، صدور پروانه کار رایگان، تخریب و بارگیری نخاله ها از سوی شهرداری این مهم انجام می شود.
وی گفت: برای تسهیل ارتباط با شهروندان و شفاف سازی امور راه اندازی سایت و تبدیل شهرداری وحدتیه به شهرداری الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است.
صفایی، انجام امور فرهنگی را برای پرکردن اوقات فراغت و ارتقای فعالیت های اجتماعی یک ضرورت دانست و افزود: در همین ارتباط نمایشگاه نقاشی " ردپای باران" که حاصل تلاش هنرمند وحدتیه ای سکینه منصوری مقدم است در محل کتابخانه عمومی این شهر برپا شده است.
شهردار وحدتیه یادآورشد: این نمایشگاه از روز گذشته با حضور امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه گشایش و به مدت 10 روز برای بازدید علاقه مندان برپاست.
وی گفت: موضوع نقاشی و تابلوهای ارایه شده در این نمایشگاه طبیعت، تصاویر شهدا و شخصیت های انقلابی است.
صفایی اضافه کرد: با هدف آشنایی بیشتر کودکان به ضرورت حفظ محیط زیست و مشارکت در پاسداری از این سرمایه ملی نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع محیط زیست نیز در محل کتابخانه عمومی شهر وحدتیه افتتاح شده است.
شهر وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان قطب تولید و بسته بندی خرما با جمیعت بیش از 17هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری شرق بوشهر واقع است. ک/2
628/539


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن